Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2017 #1 Skrevet 21. oktober 2017 Hvorfor skal en skrive barnets kontonummer på søknaden?? Da kommer jo stønaden inn på en lukket konto og vi foreldre får ikke brukt pengene til det de skal brukes til; kjøpe spesialmat til barnet... Noen som vet? Anonymkode: 837d7...2ea
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2017 #2 Skrevet 21. oktober 2017 Gå i banken og opprett en vanlig brukskonto i barnets navn som du får opp i din nettbank, da kan du overføre de pengene til den kontoen du bruker i matbutikken Jeg måtte også det, for det er nye regler på dette og pengene skal inn på en konto i søkerens navn (men selvfølgelig ikke inn på sparekontoen) Anonymkode: bcbce...4d2
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2017 #3 Skrevet 21. oktober 2017 Fordi pengene skal inn på søkers konto og det er barnets Anonymkode: d7d81...68d
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2017 #4 Skrevet 21. oktober 2017 Vi får pengene inn på barnets konto som vi også disponerer og overfører til den kontoen vi bruker til mat. Ingen problem. Men jeg reagerte på det samme til å begynne med. Anonymkode: 08bbc...f13
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2017 #5 Skrevet 21. oktober 2017 Oppførte barnets kontonummer og fast overtrekk til min konto i mnd. Det er fordi det er stønad til barnet og ikke til deg, selv om det er du som handler. Anonymkode: 9f5a6...e30
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2017 #6 Skrevet 21. oktober 2017 Jeg får det inn på mon konto, det har jeg gjort fra dag en. Anonymkode: fe303...d33
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå