Gå til innhold

30% på all lego på extraleker.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og i butikk. Løp og kjøp😊

Anonymkode: 85fa1...8b1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har hatt 40% de siste årene. 30% er ikke godt nok for min del. 30% får man i flere andre butikker også til tider. Sorry extraleker! Blir ingen handel hos dere i år fra meg. 

Anonymkode: b0b18...9a1

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

De har hatt 40% de siste årene. 30% er ikke godt nok for min del. 30% får man i flere andre butikker også til tider. Sorry extraleker! Blir ingen handel hos dere i år fra meg. 

I fjor var det faktisk 50%

Anonymkode: 74767...0c5

Skrevet

Sjekk prisjakt.no først , hender at de bare har lokketilbud. 

Anonymkode: 83b1e...102

Skrevet
26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

I fjor var det faktisk 50%

Var det det altså? Handlet mye i fjor, men kan ikke huske at de hadde 50%. Hadde gått og gledet meg til årets salg, men ble rimelig furt da jeg så at det bare var 30%. Da handler jeg heller på obs når de kjører 40%.

Skrevet

Vi har ekstreme mengder lego....4 barn i hus. 5 store kasser med smålego, 2 store kasser med duplo. Innkjøpsstopp😂

Anonymkode: c2078...08a

Skrevet
59 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Var det det altså? Handlet mye i fjor, men kan ikke huske at de hadde 50%. Hadde gått og gledet meg til årets salg, men ble rimelig furt da jeg så at det bare var 30%. Da handler jeg heller på obs når de kjører 40%.

Hadde ventet på årets dalg jeg også. Skulle ha en av de dyreste, men med 30% var den bare noen kroner billigere enn på Toys'r'us og BR.

Hjelper ikke mye med 30% da.

Skrevet

De boksene jeh skulle kjøpe satte de jo opp prisen på før "salget", og 30% er ikke nok da. 

Anonymkode: 39da9...afc

Skrevet

Ble så grinete av det salget , la endel i handlekurv og når skulle betale var det plutselig utsolgt 

Anonymkode: 29b8a...b6a

Skrevet

Billigere å handle på coop obs uten salg

Anonymkode: 5d157...7e3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...