Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2017 #1 Skrevet 20. oktober 2017 Vi har barna 50/50. Datteren vår driver med en hobby som noe far driver med. Jeg har aldri klaget på det og kjører henne villig til stevner og hun overnatter ofte hos han når det er stevner selv om det er min helg osv. Jeg både kjøre henter og gjør deg meste for å glede henne. Hun er 12 år og har ønsker seg å være med mamma på trening lenge. Nå var det åpen dag på lørdag og der hadde hun mulighet til å være med og jeg nevnte det for henne. Dette er tidlig lørdags morgenen og hun er hjemme hos far sendes 11.30-12.00 de hadde ikke noe spesielle planer. Nå er far potte sur på meg fordi at jeg nevnte det til henne den helgen han har henne. Fordi hun kan jo være med når som helst i følge han, noe som ikke stemmer. Men han nektet henne til slutt grein hun seg for å få lov til å være med men nå skal han da tydeligvis ta hevn på meg og ringer og skriker i telefonen at dette skulle han ta igjen osv . Hva f**** hvem har rett her?? Var jeg virkelig så urimelig? Anonymkode: 58689...0b4
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2017 #2 Skrevet 20. oktober 2017 Nei, du er ikke urimelig. Det er det far som er. Men av hensyn til deres datter hadde jeg lagt ballen død og heller blitt med en gang du har henne. Anonymkode: a7699...240
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2017 #3 Skrevet 20. oktober 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei, du er ikke urimelig. Det er det far som er. Men av hensyn til deres datter hadde jeg lagt ballen død og heller blitt med en gang du har henne. Anonymkode: a7699...240 Ja men det går ikke dessverre. Dette er betalt kurs for voksne og eneste grunnen er åpen dag. Nå har hun jo grini seg til det. Så kan ikke backe ut nå. Men hadde jeg visst dette hadde jeg aldri spurt henne! Anonymkode: 58689...0b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå