Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2017 #1 Skrevet 20. oktober 2017 Jeg og samboeren min, begge måtte gå i kveld dag, så vi kjørte av gårde med bilen våres. Vanligvis har vi datteren våres alltid med når vi kjører sammen fordi vi trenger nesten aldri barnevakt. Idag fikk vi søsteren min til å sitte litt med jenten våres, hun har ikke bil, så hun kom med buss. Da jeg og samboeren min kjørte av gårde såg jeg naboen satt og så ut vinduet. Muligens han tenker at vi kjørte i fra datteren våres nå?! Noe vi altså ikke gjorde. Siden søsteren min ikke har bil så er det helt tomt på parkeringsplassen våres og lysene står jo på fordi søsteren min er hjemme hos oss med datteren våres, men naboen vet jo ikke det. Han var ikke hjemme da søsteren min kom. Burde jeg forklare han i morgen hva det var for noe? Eller skal jeg la være? Fikk litt dårlig følelse. Tenk om han melder oss til barnevernet og sier vi lot datteren våres på 1 år alene hjemme!? Anonymkode: 2e85c...a51
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2017 #2 Skrevet 20. oktober 2017 Dette ville jeg ikke tenkt på et eneste sekund. Stresser det deg får lu lure inn en setning om at du er så glad du har en søster som kan komme over å passe barnet, selv om hun ikke har bil men må ta buss. Tenker du skal ta det helt med ro. Anonymkode: e1137...05f
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2017 #3 Skrevet 20. oktober 2017 Å, synes nesten litt synd på deg som er enda verre enn meg til å tenke på hva andre tenker om deg... naboen deres har helt sikkert ikke ofret det en tanke! Og dersom han har det er det han som har problemer og ikke dere😉 du trenger ikke forklare noe som helst!!! Anonymkode: 47b7e...588
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2017 #4 Skrevet 20. oktober 2017 Om han melder deg til barnevernet for dette får jo alle seg bare en god latter Klarer uansett ikke å se at naboen har gjort seg opp noen tanker om dette. Folk bryr seg stort sett om seg selv. Anonymkode: dafbe...d4c
Mandala Skrevet 20. oktober 2017 #5 Skrevet 20. oktober 2017 Oj, for en historie du klarer å dikte opp rundt dette. Lager du slike historier rundt mye av det du foretar deg? Det høres helt forferdelig slitsomt ut. Det blir for øvrig veldig (!) merkelig hvis du skal forklare en slik ting for naboen imorgen.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2017 #6 Skrevet 20. oktober 2017 Hjelpes tid. Hvis jeg hadde vært din nabo, og dere fremstår som helt normale folk, så hadde jeg ikke tenkt over at dere begge reiste ut, hvorfor skulle jeg det? Men, hvis du hadde kommet på døra mi for å forklare deg om det, så hadde jeg lurt veldig på hva slags folk dere er. Og hadde nok følgt mer med på dere det pga det, hadde lurt på om dere hadde noe å skjule Anonymkode: 5c37e...28a
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2017 #7 Skrevet 20. oktober 2017 Eneste som virker rart er om du kommenterer det til naboen. Da virker det som om du har dårlig samvittighet for noe. ....og det skal du ikke ha. Anonymkode: 7aa6c...89d
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2017 #8 Skrevet 20. oktober 2017 Er bare det at de naboene så at vi kjørte ut uten datteren våres. Så det virket kanskje som om vi bare forlot henne. Vet ikke. Jeg er nok litt paranoid. De er pensjonister og får med seg de mest utrolig tingene. Har snakket ned dem mange ganger og de forteller mye de ser rundt om i nabolaget. Så derfor er jeg litt skeptisk til dem, de fikk helt sikkert med seg at vi reiste. Anonymkode: 2e85c...a51
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2017 #9 Skrevet 20. oktober 2017 Herre fred! Nå må du gi deg! Dette er tull og tøys. Og om naboen er så teit at han melder det til bv er det jo bare å si at du hadde barnevakt. Anonymkode: af48c...04b
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2017 #10 Skrevet 20. oktober 2017 Moren min opplevde noe lignende med da var det pga barnet skreik lenge. Mamma skulle passe søsteren min sine to unger der hun eldste var 4 år og han minste var 2 år. Han minste var ikke vant til å bli passet så han hadde skriket lenge etter mor hadde gått.Da ringte en nabo på døren for hun trodde kanskje barna var hjemme alene siden småen skreik sånn. Anonymkode: 1d3bc...2b1
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2017 #11 Skrevet 20. oktober 2017 Du bør ta en tur til psykolog.,,, Anonymkode: 60f0f...318
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2017 #12 Skrevet 20. oktober 2017 Tror du ikke naboen har et eget liv? Eller tror du naboen er så hysterisk interessert i deg og deres liv at hun ikke har noe annet å finne på enn å overvåke dere? Anonymkode: e95c3...9c4
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2017 #13 Skrevet 20. oktober 2017 Jeg lurer på hva naboene tenkte da han dro meg etter håret rundt huset. Anonymkode: 632be...44c
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2017 #14 Skrevet 20. oktober 2017 56 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tror du ikke naboen har et eget liv? Eller tror du naboen er så hysterisk interessert i deg og deres liv at hun ikke har noe annet å finne på enn å overvåke dere? Anonymkode: e95c3...9c4 Enkelte bryr seg mer enn andre er eg redd. Spesielt pensjonister som bare sitter hjemme og har kontroll på alle naboene, når de kommer hjem og når de kjører til jobb. Anonymkode: 2e85c...a51
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2017 #15 Skrevet 20. oktober 2017 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg lurer på hva naboene tenkte da han dro meg etter håret rundt huset. Anonymkode: 632be...44c Hæ? Anonymkode: 2e85c...a51
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2017 #16 Skrevet 20. oktober 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Du bør ta en tur til psykolog.,,, Anonymkode: 60f0f...318 Hæ? Pga at jeg tenkte det jeg tenkte? Anonymkode: 2e85c...a51
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2017 #17 Skrevet 20. oktober 2017 En ting er at en slik tanke streifer deg, der du ser naboen se på dere ut av vinduet sitt. Men, det blir noe helt annet når du faktisk er oppriktig redd for dette, og søker råd fra oss. Du burde lære å roe ned og ikke krisemakimere. Dette er en ikke-sak! Håper du tar til deg svarene og bestemmer deg for å glemme hele greia. Anonymkode: 0fa47...bbd
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2017 #18 Skrevet 20. oktober 2017 42 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hæ? Pga at jeg tenkte det jeg tenkte? Anonymkode: 2e85c...a51 Ja, det er veldig unormalt å tro at naboen blir bekymret fordi dere begge reiser ut av huset uten barnet. Anonymkode: 60f0f...318
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå