Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2017 #1 Skrevet 20. oktober 2017 Vet ærlig ikke hva jeg skal gjøre. Jeg er sammen med en mann på 6.året. Han er snill, omtenksom, hjelpsom, trygg og stabil. I 2016 gikk vi igjennom 3 spontanaborter og utredning i år. Jeg har slitt med depresjon i år og hatt tilbakevendende tanker om å gjøre det slutt fordi jeg har vært så likegyldig og ikke hatt eller kunne følt på følelser. Blitt rådet av psykologer at jeg ikke skal gjøre noen valg imed jeg var deprimert. Nå så mange måneder etter, føler jeg ingenting. Han er mer som en venn. Er han i nærheten, vil kose eller i det minste gi meg en klem, så får jeg nesten panikk. Sex er heller ikke aktuelt. Alt med han irriterer meg. Og han gjør jo ingenting galt... Føler jeg holder han for narr og er urettferdig både over han og meg selv, som fortsetter når ståa er som den er, og later som at alt er ok. Tror mine følelser forsvant i ettertid med spontanabortene. Det er jo ikke hans feil og det er så leit. Letteste er jo å holde ut og late som, men det klarer jeg ikke ovenfor han. Han vil få barn og ser en fremtid mens jeg.... Kaster nesten opp Hvordan gjøre dette best mulig? Tips eller erfaringer? Anonymkode: 5c053...f3f
Østerdølen Skrevet 20. oktober 2017 #2 Skrevet 20. oktober 2017 Høres ut som du har behov for litt avstand. For det første synes jeg du skal være ærlig med mannen din,forklar han hva du føler, det fortjener han. Be om en stund for deg selv, ikke gjør noe du ikke kan rette opp senere, men om det er mulig, ta en periode der dere er fra hverandre. Da får du tid til å komme deg selv på bena,komme over sorgen av spontanabortene og alt det som ikke har blitt enda. Prøv så å "date" mannen din en stund, finn på noe fint sammen, reis, opplev og nyt livet. Da er det enklere å virkelig finne ut av om følelsene dine er borte,eller om det er muligheter for at dere finner tilbake til følelsene du har hatt for han. Men igjen,vær ærlig, ikke hold han for narr.Da vil det være mye vanskeligere å avslutte forholdet for begge parter senere.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2017 #3 Skrevet 20. oktober 2017 Takk for råd.. Må nok ta det opp med han ikveld... Anonymkode: 5c053...f3f
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2017 #4 Skrevet 20. oktober 2017 Hvis du går fra mannen din , tør jeg vedde på at du kommer til å angre. Prøv å få bedre hjelp 😊❤ Anonymkode: 48b83...731
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2017 #5 Skrevet 20. oktober 2017 Det er det som er så vanskelig..... Anonymkode: 5c053...f3f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå