Gå til innhold

Ensom i Askim


Askimjenta

Anbefalte innlegg

Jeg er 33 år, :nigo:og flyttet til Askim i sommer. Jeg jobber ikke, så har alt for mye ledig tid. Men jeg har 2 whippet tisper som jeg lufter en god del.  Dette blir utrolig stusselig i lengden når samboer er på jobb og jeg føler jeg legger alt for mye av mitt sosiale behov over på han uberettiget. Når jeg heller bør se meg om etter noe eget å drive med. Men saken er at jeg synes det er skrekkelig vanskelig å finne på noe gøy å gjøre. Jeg har liksom ikke noen stor glød for noe, spesielt når jeg ønsker meg mest å være sosial. Jeg tenkte at det kan da umulig være bare meg som sitter her i Askim og savner noen å gå på kafe med, dra til sverige med, prate med osv. HELST på egen alder, men jeg er åpen for alle egentlig. Også siden dette er et foreldreforum, kan jeg legge til. Vi har prøvd å bli gravide. Men til nå uten hell. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde det ikke vært en fordel å få seg en jobb?😊 (Hvis du ikke har en grunn til at du ikke kan jobbe selvfølgelig)

Anonymkode: 899dd...994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svaret på det spørsmålet er: "Jo, det hadde vært en fordel".  Og jeg har selvfølgelig en grunn. :nigo:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
På 20.10.2017 den 8.51, Askimjenta skrev:

Jeg er 33 år, :nigo:og flyttet til Askim i sommer. Jeg jobber ikke, så har alt for mye ledig tid. Men jeg har 2 whippet tisper som jeg lufter en god del.  Dette blir utrolig stusselig i lengden når samboer er på jobb og jeg føler jeg legger alt for mye av mitt sosiale behov over på han uberettiget. Når jeg heller bør se meg om etter noe eget å drive med. Men saken er at jeg synes det er skrekkelig vanskelig å finne på noe gøy å gjøre. Jeg har liksom ikke noen stor glød for noe, spesielt når jeg ønsker meg mest å være sosial. Jeg tenkte at det kan da umulig være bare meg som sitter her i Askim og savner noen å gå på kafe med, dra til sverige med, prate med osv. HELST på egen alder, men jeg er åpen for alle egentlig. Også siden dette er et foreldreforum, kan jeg legge til. Vi har prøvd å bli gravide. Men til nå uten hell. 

Hei sann..jeg tar gjerne en kaffe eller en tur I marka 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...