Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2017 #1 Skrevet 19. oktober 2017 Vi har idag hvert i politi avhør med min datter. Henne har sagt flere ganger tydelig at pappa tar henne i tissen. Etter avhør får jeg vite at min datter sin advokat som så på avhør at saken blir henlagt. Min datter viser tydelig at hun ikke syns dette er ok. Og hun har begynt å tisse på seg. Lege og helsesøster mener det har en sammenheng. I avhør så sa min datter pappa har tatt på og ikke i som hun sier ellers. Er det overgrep når dette er noe barnet selv viser tydelig at dette ikke er greit? Jeg har og tatt dette opp med far. Han benekter. I mitt hode så syns jeg det er passert grensen til min datter. Er jeg på jordet her? Anonymkode: cb5ba...030
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2017 #2 Skrevet 19. oktober 2017 Det spiller ingen rolle om barnet gir uttrykk for om det er greit eller ikke! Selvsagt er det overgrep! Fortsett å kjempe for datteren din, dette er helt grusomt å lese! Anonymkode: 9e617...292
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2017 #3 Skrevet 19. oktober 2017 Klart det er overgrep! En voksen mann( eller dame) skal ikke ta på eller i tissen til et barn😡 faen så forbanna jeg kan bli på «systemet» til tider! Anonymkode: 227e2...cf4
Cassie1 Skrevet 19. oktober 2017 #4 Skrevet 19. oktober 2017 En pappa skal da hverken ta "på" eller "i" tissen til ungen sin? Som hun over sier, stå på for dattera di. Dette er IKKE greit!! Dattera di er forresten tøff som sier i fra!!!!
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2017 #5 Skrevet 19. oktober 2017 Men hva legger hun i når hun sier»ta på tissen»? At pappa vasker henne nedentil? Slik de fleste foreldre gjør med sine små barn? Går utifra at hun er ikke så gammel. Anonymkode: 99c9d...c09
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2017 #6 Skrevet 19. oktober 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Det spiller ingen rolle om barnet gir uttrykk for om det er greit eller ikke! Selvsagt er det overgrep! Fortsett å kjempe for datteren din, dette er helt grusomt å lese! Anonymkode: 9e617...292 Enig! Anonymkode: 5c057...f13
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2017 #7 Skrevet 20. oktober 2017 Slike ting er vanskelig. "Tar" han på henne, eller er det kun vask og lignende, som kreves for vanlig hygiene? Noen barn sier så mye rart. Tenk så belastende for faren om det ikke er noe. Er jo mange barn som begynner å tisse på seg igjen. Ikke sikkert det er en sammenheng. Men jeg kjenner ikke saken. Samtidig er det jo helt for jævlig viss han missbruker henne, og han slipper unna med det. Anonymkode: efc5d...c59
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå