Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2017 #1 Skrevet 19. oktober 2017 En person i nær familie har gjort endel merkelige ting det siste året, og jeg lurer på om hun er psykopat. Jeg har over lengre tid åpnet meg for denne personen, og blitt veldig glad i henne. Mye fordi jeg ikke har god kontakt med min egen mor... Etterhvert har hun endret oppførsel. Skjelte meg plutselig ut i telefonen og slengte på røret. Jeg skjønte ingenting, og sendte en spørrende melding om hva som skjedde? Fikk mange hånlige meldinger tilbake. Brukte typiske hersketeknikker. Både hånte og prøvde å spille på samvittigheten min. Er oppvokst med en mor som gjorde mye av det samme. Jeg var typisk "snill pike". Har klart meg kjempe fint i livet, men blir fort usikker om jeg møter sterke personligheter som går på meg som person. Liker ikke konflikter og er nok konfliktsky. Prøver nok ubevisst å gjøre slik at alle er blide... Nå sitter jeg med en sorg over en person jeg trodde jeg kjente... Skjønner jeg må holde meg helt unna denne personen, og har trekt meg helt unna. Vet det ikke er meg det er noe galt med, men er så vanskelig å skjønne at folk kan være så falske og stygge... Denne personen er utrolig hyggelig når hun møter nye personer. Flink å snakke for seg og omsorgsfull. Har fått hørt av flere i det siste at hun slett ikke er lett å ha med å gjøre. Har blant annet svindlet en bekjent og vert voldelig mot samboeren sin. Andre som har har vert borti en psykopat? Anonymkode: 93e8f...575
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2017 #2 Skrevet 19. oktober 2017 Ikke sikkert hun er psykopat, da. Kan være mange andre ting som feiler dama. Uansett er det greit å holde seg unna slike. Kanskje du kan «tøffe deg opp» litt? Sånn for egen del, altså, slik at du ikke er så konfliktsky, og lettere setter grenser for hva andre får lov til. Det er ikke uvanlig å ha det slik når du har hatt en forelder som har herjet med deg. Heldigvis er du ikke barn lenger, nå er det du som er in charge! Anonymkode: 99af4...76a
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2017 #3 Skrevet 19. oktober 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Ikke sikkert hun er psykopat, da. Kan være mange andre ting som feiler dama. Uansett er det greit å holde seg unna slike. Kanskje du kan «tøffe deg opp» litt? Sånn for egen del, altså, slik at du ikke er så konfliktsky, og lettere setter grenser for hva andre får lov til. Det er ikke uvanlig å ha det slik når du har hatt en forelder som har herjet med deg. Heldigvis er du ikke barn lenger, nå er det du som er in charge! Anonymkode: 99af4...76a Nei, det er jo ikke sikkert. Jeg har tatt avstand fra henne slik at det er sagt, og har gitt beskjed om at jeg ikke finner meg i en slik oppførsel. Da gikk hun jo i taket... Jeg er en person som ikke liker å såre andre, men er ikke dermed sagt at jeg finner meg i å bli dårlig behandlet. HI Anonymkode: 93e8f...575
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2017 #4 Skrevet 19. oktober 2017 Ok, misforsto litt, da. Godt å høre at du ikke finner deg i dårlig behandling. 👏🏻👏🏻 Anonymkode: 99af4...76a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå