Gå til innhold

Hva med dette huset da?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heeeelt nydelig! Så får du sikkert bemerkninger på detaljer inne som du kunne gjort noe med, men dette er selve fasiten på et sjarmerende hus! Trengte bare å se det utvendige og hagen ❤️

Anonymkode: c91c0...02b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig søtt og koselig, men grunnflaten kan ikke være særlig stort på dette? Hadde fått litt angst av å ha så lite kjøkken midt i stua på en måte, jeg hadde følt det var rotete hele tiden tror jeg.

Men utrolig sjarmerende, det er jeg enig i.

Anonymkode: 329b8...0d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første jeg tenkte når jeg så det første bildet var at fy søren så koselig, sånn vil jeg bo :) Men jeg synes det var litt dyrt, det er tross alt bare 2 soverom, men så kan jo loftstuen og brukes som soverom. Pluss for fint anneks, koselig terasse og fin avskjermet hage. Jeg likte ikke så godt kjøkkentet, for åpent. Men generelt et kjempekselig hus,med masse potensiale. Men for meg er det stor og avskjermet hage som er det største plusset her :)

 

Anonymkode: aa7e8...161

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Helt nydelig. Men jeg måtte lukket inn kjøkkenet, plassen er bortkasta om det ikke er vegger. Og så malt over alt det brune treverket før jeg ble psykotisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det som er så nyyyyydelig med et slitent 60-tallshus? Sånne finnes det hundrevis av der ute. Hagen var ok, men tenk dere nøye om før dere kjøper. (Les tilstandsrapport grundig - det kan være mye som trengs å gjøres med 50 år gamle hus.)

Anonymkode: 5b8bd...e38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...