GĂ„ til innhold

IKM uke 46

Tingen det er ein-to-tre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, folkens! Mensen lot vente litt pÄ seg denne gangen, men jeg regner med at den dukker opp snart, noe som betyr at jeg fÄr IKM i begynnelsen av uke 46. Noen med IKM 13.-19. november som vil vÊre med og henge med meg? :)

Dette blir vÄr fÞrste pp pÄ nr 3, og jeg er sÄ spent! Fra fÞr har vi en gutt pÄ snart 2 Är og ei jente pÄ 4 Är :) 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan henge med deg :) skal ha mens 13.11. Snart ferdig med mens nĂ„ og el skal komme rundt 29/30 oktober. Blir fĂžrste pp etter uttak av spiral. Har 3 barn fra fĂžr :) 1 jente og 2 gutter og mĂ„ innrĂžmme at jeg har veldig lyst pĂ„ den siste jenta đŸ€Ł

Skrevet
12 minutter siden, nimmelim skrev:

Jeg kan henge med deg :) skal ha mens 13.11. Snart ferdig med mens nĂ„ og el skal komme rundt 29/30 oktober. Blir fĂžrste pp etter uttak av spiral. Har 3 barn fra fĂžr :) 1 jente og 2 gutter og mĂ„ innrĂžmme at jeg har veldig lyst pĂ„ den siste jenta đŸ€Ł

Hei! SÄ koselig Ä fÄ selskap! Krysser fingrene for deg :) Jeg mÄ innrÞmme at jeg ogsÄ har veldig lyst pÄ ei jente til ;) Men selvfÞlgelig blir vi like glade for barnet som kommer til oss uansett <3

Skrevet

Med en syklus pÄ 31-38 dager ender jeg enten opp her eller uke 45.

Pp nr. 9, tror jeg. PrĂžvd siden desember i fjor, men jeg har lange sykluser. Vi har ikke barn fra fĂžr.

Skrevet

I dag kom endelig mensen, sÄ da kan jeg begynne Ä telle ned dagene ;)  IKM 14. november,

Skrevet
1 time siden, Tingen det er ein-to-tre skrev:

I dag kom endelig mensen, sÄ da kan jeg begynne Ä telle ned dagene ;)  IKM 14. november,

Spennende ! HÄper min snart er ferdig !!!

Skrevet

Hei! Jeg vil ogsÄ bli med i denne gruppa. Vi har en gutt pÄ to Är og fÞler oss nÄ klare for Ä begynne Ä prÞve pÄ nr to. Veldig spennende! Har tidligere hatt veldig rare sykluser, utrolig lange, men nÄ har de lenge holdt seg stabile pÄ mellom 28-31 dager siste halvÄr. Satser derfor pÄ at IKM blir 14. november. 

Lykke til alle sammen :D 

Skrevet

heisann! jeg er nÄ midt i den mest fruktbare perioden! appene sier el om 4 dager, men hadde bestilt flere el tester, men de kommer nok ikke i tide, sÄ mÄ bare fÞle pÄ det. Vi har sex hver dag, sÄ vi bommer jo ikke, forsÄvidt...

Har et veldig stort Ăžnske om den siste jenta ( ja det er tabu Ă„ si, men lov Ă„ drĂžmme!) men blir jo glad okke som da :D

hvordan gÄr det med dere??

Skrevet

Koselig Ă„ prate litt :) Jeg er ferdig med mensen i dag. Har ganske korte sykluser (26 dager). Forventer el fredag 3. november, men jeg vet at det er en mann som gleder seg til Ă„ sette igang straks ;) Tenker sex annenhver til hver dag fra tirsdag kanskje? Da burde vi treffes greit :)

Skrevet

Ja, det var kort "tingen det er ein-to-tre". Kjekt nÄr man prÞver da ;) 

Her er jeg ogsÄ inne i den fruktbare perioden ifÞlge fertility friend. Har ikke brukt noen tester eller noe, bare sÞrger for litt ligging annenhver dag, sÄ treffer vi noenlunde. Er forkjÞla, i ny jobb denne uka i tillegg til fast jobbhelg nÄ, sÄ litt dÄrlig timing, men men. 

Noen spÞrsmÄl til dere. Vi pleier Ä bruke litt glidemiddel, men vet samtidig at det ikke akkurat er "spermvennlig". Usikker hvor mye det har Ä si. Bruker dere? Pleier dere Ä gjÞre noe annerledes under/etter akten nÄr dere prÞver Ä bli gravide? F.eks. spesielle stillinger, ligge med bena opp etterpÄ eller liknende. Morsomt Ä hÞre hva andre gjÞr :) 

Skrevet

Heisann, mulig jeg havner her. Hadde egentlig ikm i uke 45 (6 november) men fikk positiv el-test fĂžrst idag og det er 7 dager senere enn forventet. Da er estimert ikm justert til 13 november :( ÅÅÅ denne ventingen :( Grusomt lang syklus denne mĂ„neden 

Skrevet

Har el nÄ( testet ikke, men merker det ). Og har hatt sex hver (!) forbanna dag. Meeen idag er ikke formen t gubben bra og jeg kan ikke akkurat «voldta» han heller. Er ikke dette krise om det ikke blir noe idag?? 

Skrevet
6 minutter siden, nimmelim skrev:

Har el nÄ( testet ikke, men merker det ). Og har hatt sex hver (!) forbanna dag. Meeen idag er ikke formen t gubben bra og jeg kan ikke akkurat «voldta» han heller. Er ikke dette krise om det ikke blir noe idag?? 

Formen kommer seg nok ila dagen :) Fortsatt tidlig. Og - om man frisker opp litt, sÄ er vel aldri en mann vanskelig Ä ha med Ä gjÞre? Lykke til :D 

Anonymkode: 33b1b...a12

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Formen kommer seg nok ila dagen :) Fortsatt tidlig. Og - om man frisker opp litt, sÄ er vel aldri en mann vanskelig Ä ha med Ä gjÞre? Lykke til :D 

Anonymkode: 33b1b...a12

Huff jeg fÄr gjÞre mitt beste for Ä forfÞre han. Du vet nÄr menn har vondt vettu, da er de dÞden nÊr! Jeg hintet og alt istad og ble avvist totalt grunnet au au au.... sjarmerende

Skrevet
PĂ„ 28.10.2017 den 12.39, Evaly skrev:

Ja, det var kort "tingen det er ein-to-tre". Kjekt nÄr man prÞver da ;) 

Her er jeg ogsÄ inne i den fruktbare perioden ifÞlge fertility friend. Har ikke brukt noen tester eller noe, bare sÞrger for litt ligging annenhver dag, sÄ treffer vi noenlunde. Er forkjÞla, i ny jobb denne uka i tillegg til fast jobbhelg nÄ, sÄ litt dÄrlig timing, men men. 

Noen spÞrsmÄl til dere. Vi pleier Ä bruke litt glidemiddel, men vet samtidig at det ikke akkurat er "spermvennlig". Usikker hvor mye det har Ä si. Bruker dere? Pleier dere Ä gjÞre noe annerledes under/etter akten nÄr dere prÞver Ä bli gravide? F.eks. spesielle stillinger, ligge med bena opp etterpÄ eller liknende. Morsomt Ä hÞre hva andre gjÞr :) 

Ville absolutt ikke brukt glidekrem nÄr man prÞver Ä bli gravid. Det finnes de som er spermvennlige. 

Skrevet
2 timer siden, nimmelim skrev:

Lykke til! Det lÞser seg nok om han ikke er aaaltfor syk ;) Uansett gÄr det nok veldig fint uten i dag. SvÞmmerne er jo der inne, sÄ sjansene er nok gode :)

Her venter jeg el pÄ fredag, og mannen er bortreist fredag til sÞndag. Ja ja. Vi fÄr kjÞre pÄ onsdag, torsdag og sÞndag kveld og satse pÄ at det holder ;)

Skrevet
PĂ„ 28.10.2017 den 12.39, Evaly skrev:

Vi har brukt glidemiddel begge gangene jeg har blitt gravid :) Kondomeriet sitt veldig nÞytrale. SÄ lenge det ikke er spermdrepende, bÞr det jo gÄ greit, tror jeg :) Vi kjÞrer ikke noen spesiell strategi sÄnn, men jeg skal innrÞmme at jeg gjerne blir liggende litt ekstra etter vi er ferdige. FÞles liksom feil Ä reise seg opp med én gang sÄ alt remmer ut :P

Skrevet
18 timer siden, Ninni84 skrev:

Heisann, mulig jeg havner her. Hadde egentlig ikm i uke 45 (6 november) men fikk positiv el-test fĂžrst idag og det er 7 dager senere enn forventet. Da er estimert ikm justert til 13 november :( ÅÅÅ denne ventingen :( Grusomt lang syklus denne mĂ„neden 

Kjedelig med sÄ lang ventetid. Ikke gÞy nÄr syklusen plutselig er pÄ bÊrtur. Du er velkommen hit, da :);) Lykke til!

Skrevet

Bah syns det er hÄplÞst nÄr jeg ikke har testet etter el. Jeg blir sÄ usikker pÄ alt! 

( ekle detaljer. Dere er advart) 

greia er at forrige mnd hadde jeg skikkelig el smerter( hadde da spiral). Og mye tykt utflod. 

Denne mnd var det ogsÄ smerter. Men i mye mindre grad. Utfloden var ogsÄ veldig rennende. Er det positivt eller negativt? Hadde nok el igÄr ...( tror jeg...) lagt inn aksjer hver dag, sÄ er jo safet sÄnn sett men

Skrevet
9 timer siden, nimmelim skrev:

Denne mnd var det ogsÄ smerter. Men i mye mindre grad. Utfloden var ogsÄ veldig rennende. Er det positivt eller negativt? Hadde nok el igÄr ...( tror jeg...) lagt inn aksjer hver dag, sÄ er jo safet sÄnn sett men

Det skal jo visstnok vĂŠre bra med denne vĂ„te utfloden for Ă„ frakte spermen oppover 😉 sĂ„ lenge dere har lagt inn aksjer daglig er det i alle fall ikke pga dere har bommet pĂ„ tidspunkt dersom det ikke klaffer. 

Skrevet
22 timer siden, nimmelim skrev:

Bah syns det er hÄplÞst nÄr jeg ikke har testet etter el. Jeg blir sÄ usikker pÄ alt! 

( ekle detaljer. Dere er advart) 

greia er at forrige mnd hadde jeg skikkelig el smerter( hadde da spiral). Og mye tykt utflod. 

Jeg har ingen peiling, men nÄr dere har holdt pÄ hver dag, bÞr det jo treffe pÄ tidspunkt ;)

Skrevet

Jeg forventer egglÞsning i morgen, men kjÊresten reiser vekk, sÄ i dag er siste sjanse ;) Hvordan er det med der andre? Er det noen som har gÄtt inn i dpo-land eller venter dere fortsatt pÄ egglÞsning?

Skrevet
Akkurat nÄ, Tingen det er ein-to-tre skrev:

Jeg forventer egglÞsning i morgen, men kjÊresten reiser vekk, sÄ i dag er siste sjanse ;) Hvordan er det med der andre? Er det noen som har gÄtt inn i dpo-land eller venter dere fortsatt pÄ egglÞsning?

Er pĂ„ dag 16. To dager med positive. Men ganske smerter idag. Hmmm jeg vet igrunn ikke 😐🙄 er ingen el tester sĂ„ jeg er ikke god pĂ„ dette.... men aksjer er lagt inn. Daglig 

439A3029-F96A-45C2-A596-640C9150F361.jpeg

Skrevet

Hadde el pÄ mandag (fikk positive test pÄ sÞndag). Er da 3DPO idag. Ventetiden er tortuuuuur!!! Heldigvis er TWW my letter Ä glemme over helgen. I lÞpet av arbeidsdagene er det utrolig vanskelig Ä konsentrere seg. Skal ut Ä spise pÄ fancy resto med mannen pÄ fredag (er da 4DPO) vurderer Ä bare spise normalt og ta 1 glass vin. Hvis jeg skulle bli gravid denne mÄneden sÄ har jo egget uansett ikke festet seg fÞr 6DPO. Eller hva sier dere? Er det innafor med et glass vin og litt sashimi?

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...