Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2017 #1 Skrevet 18. oktober 2017 Hei, Vi ble idag forespurt om vi kunne bytte ut plast med miljøvennlige handlenett. Barenhageledelsen ønsker å bytte ut plastikk med miljøvennlige nett. Det kan de få tak i overalt. Tilbakemeldingen var at det er ikke ok med handlenett med logo på. Det jeg lurer på nå, er om det er slik at alle initiativ til bhg skal være logo løs? Mine barn kom hjem med trygg trafikk loger forleden. Trygg trafikk hadde delt ut noen reflekser med logo på. Anonymkode: 0e7f5...e24
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2017 #2 Skrevet 18. oktober 2017 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hei, Vi ble idag forespurt om vi kunne bytte ut plast med miljøvennlige handlenett. Barenhageledelsen ønsker å bytte ut plastikk med miljøvennlige nett. Det kan de få tak i overalt. Tilbakemeldingen var at det er ikke ok med handlenett med logo på. Det jeg lurer på nå, er om det er slik at alle initiativ til bhg skal være logo løs? Mine barn kom hjem med trygg trafikk loger forleden. Trygg trafikk hadde delt ut noen reflekser med logo på. Anonymkode: 0e7f5...e24 Vi har fått handlenett fra barnehagen med barnehagen sin logo på,ser ikke problemet med det. Anonymkode: b2aca...eef
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2017 #3 Skrevet 18. oktober 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Vi har fått handlenett fra barnehagen med barnehagen sin logo på,ser ikke problemet med det. Anonymkode: b2aca...eef Dette handlenettet hadde annen logo. En ikke komersiell logo. Anonymkode: 0e7f5...e24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå