Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2017 #1 Skrevet 18. oktober 2017 Jeg har to barn som er tenåringer, hhv 14 og 17 år gamle. De har sine meninger om hvordan de ønsker å feire julaften i år. Er det riktig å høre mest på dem og hva de ønsker, eller er det riktigst å følge et opplegg vi har hatt i noen år nå (som vi voksne heller ikke har så lyst til å være med på....)? Anonymkode: 884b8...965
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2017 #2 Skrevet 18. oktober 2017 Kommer litt an på hva (hvem) dere gjorde opplegget . Ville tatt en vurdering og så gitt beskjed i god tid( syns det er litt sent for å år allerede). Anonymkode: 1cd74...60d
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2017 #3 Skrevet 18. oktober 2017 Kommer helt an på hva det andre opplegget er, og hvem dere i så fall svikter om dere dropper det, og hvordan det vil være for de dere dropper. Anonymkode: 7943a...cfd
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2017 #4 Skrevet 18. oktober 2017 Det kommer jo helt an på. Om tenåringene vil feire på Gran Canaria og det betyr at mormor som dere alltid har feiret sammen med blir sittende alene hjemme hele julen synes jeg ikke det er greit. Om tenåringene heller vil ha ribbe på julaften og pinnekjøtt 1.juledag og mens mormor som er gjest hos dere kanskje liker pinnekjøtt best og ikke liker denne forandringen så kanskje jeg hadde hørt på tenåringene, eller bestemt at vi bytter på annenhvert år. Anonymkode: fab28...008
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2017 #5 Skrevet 18. oktober 2017 Det går helst på at de ønsker å ferie hjemme, kun oss. Ingen blir sittende alene. Anonymkode: 884b8...965
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2017 #6 Skrevet 18. oktober 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Det går helst på at de ønsker å ferie hjemme, kun oss. Ingen blir sittende alene. Anonymkode: 884b8...965 Da hadde jeg hørt på ungene. Anonymkode: 1cd74...60d
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2017 #7 Skrevet 18. oktober 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Det går helst på at de ønsker å ferie hjemme, kun oss. Ingen blir sittende alene. Anonymkode: 884b8...965 Da synes jeg dere skal gjøre det. Om ingen besteforeldre eller andre blir sittende alene og alle andre som ønsker selskap har noen å være sammen med kan dere fint si til storfamilien at tenåringene har lyst på en helt stille og rolig feiring bare dere dette ene året nå før de plutselig er voksne. Det er helt greit å prøve det et år også. Vi har gjort det en gang, alle sammen, både vi voksne og barna, savnet besteforeldre og gjester. Bare oss rundt bordet er vi jo hver eneste dag året gjennom, julaften hører det liksom med å ha litt besteforeldre osv på besøk. Men da har vi prøvd det, og fant ut at vi likte bedre å ha gjester. Anonymkode: fab28...008
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå