Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2017 #1 Skrevet 18. oktober 2017 Jeg håper at jeg får mange råd fra dere, for det trenger jeg virkelig. Jeg og mannen min har vært på utkikk etter hus lenge, vi leier midlertidlig. Det har kommet en del hus, men de er enten for dyre for oss eller for gamle. De gamle som har kommet, enten litt oppussing eller mye oppussing og det er noe vi begge ikke har verken greie på eller ork. Nå har vi vært i kontakt med en megler som har vært på visning i et hus som er fra 2008, første etasjen er brukbar sier hun og andre etasje er uinnredet, altså det er helt åpent, ikke noe vegger osv.. Det er en dame som bor der, med en del dyr, hund, katter og papegøye. Vi har vært uinteressert men nå har mannen mer og mer begynt å prate om det huset. Han sier at vi bør gå på visning, før det kommer på Finn, se og hvis det blir aktuelt komme med en pris. Han sier vi kan ansette folk som kan pusse opp, for prisen for huset er veldig billig. Men jeg har vært litt av og på. Usikker! I tillegg er dette huset ved siden av min bror, da hadde vi blitt naboer. I tillegg er vi lei av å vente, vi har lyat på hus. Hva hadde dere gjort? Vær så snill kom med råd. Anonymkode: caaf7...bc9
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2017 #2 Skrevet 18. oktober 2017 Gå på visning, se om det er aktuelt👍 ikke si nei før du har sett☺ Anonymkode: 6bd8f...ad2
Evablaum Skrevet 18. oktober 2017 #3 Skrevet 18. oktober 2017 Hva tenker broren din om at dere evt blir naboer?
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2017 #4 Skrevet 18. oktober 2017 Akkurat nå, Evablaum skrev: Hva tenker broren din om at dere evt blir naboer? Han vet ingenting. Anonymkode: caaf7...bc9
Evablaum Skrevet 18. oktober 2017 #5 Skrevet 18. oktober 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Han vet ingenting. Anonymkode: caaf7...bc9 Jeg hadde snakket med ham først. Har han noen innvendinger, så ville jeg latt det huset være. Det er ikke slik at du har falt pladask for huset allerede, og uansett så er et godt forhold til mine søsken viktigere enn et hus. Synes han derimot at det bare er koselig, så hadde jeg reist på visning. Hadde i tillegg forhørt meg litt rundt med fagfolk hva de tenker at ferdigstillingen av huset vil komme på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå