Gå til innhold

Hva var det fineste du kjøpte til babyen din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv minnes jeg flere favoritt plagg, spesielt helbodyer og sparkebukser. To flotte tepper og en spilledåse med nydelig melodi.

Anonymkode: 63007...5e4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Garn som mamma laget fine klær av :)

Kjøpte litt Memini-klær og Newbie-klær som har vært veldig fine. 

Anonymkode: 8c7d4...aa4

Skrevet

Fineste ? Her hadde vi vel mest komfortable og praktiske ting 😉❤ Hadde noen fine deilige babytepper 😊 Og  hjemmestrikket lue og babyteppe som vi fikk på nyfødtintensiven 😊 Med førstemann forgylte jeg hennes første smokk 

Anonymkode: 4dcc4...804

Skrevet

Jeg kunne kanskje utbrodert litt mer i hovedinnlegget ser jeg. For er ikke ut etter det fineste/mest sukkersøte - men det du likte best og som du husker mest med babyen.

Hi

Anonymkode: 63007...5e4

Skrevet

En Koala bamse som gir svakt lys og musikk, han er 1 år nå og veldig glad i denne fortsatt ☺️ 

Anonymkode: c1a66...ad7

Skrevet

Strikkeklærne fra oldemor og en babynest det var gaver med mye kjærlighet, var også veldig glad i voksiposen og bamsen, som han faktisk har ennå

Skrevet
På 18. oktober 2017 den 1.41, Anonym bruker skrev:

Fineste ? Her hadde vi vel mest komfortable og praktiske ting 😉❤ Hadde noen fine deilige babytepper 😊 Og  hjemmestrikket lue og babyteppe som vi fikk på nyfødtintensiven 😊 Med førstemann forgylte jeg hennes første smokk 

Anonymkode: 4dcc4...804

Så flott og klok og fornuftig og god du er som tenker funksjon foran utseende!

Eller er du bare ikke god til å tolke det du leser? Jeg tror de fleste skjønte at hi mente fineste som i fint, nyttig og bra. 

Men du fikk jo opphøye deg selv litt, det gjorde sikkert godt!

Mine favoritter var Lillelam dressen og ullteppe fra Benneton 

Anonymkode: 46087...202

Skrevet

Babytøyet fra Dior var min klare favoritt😍!! Nydelig i fargen, designet og fantastisk kvalitet💕

Anonymkode: 10013...b9d

Skrevet

Av de tingene som ble mye brukt og satt stor pris på var det mei tai bæresele, sovepose til bilstolen og ulldress til første baby som ble født på høsten. Nr 2 var sommerbaby og til henne var elastisk bæresjal og senere ergobaby bæresele, babysetet til tripp trapp stolen og ekstra kalesje/kalesjeforlenger til vogna veldig nyttig. Bleiebøtte, brystpumpe, babysetet til badebalje og ammepute ble nesten ikke brukt. Tror det er lurt å ikke kjøpe inn alt på forhånd men se an litt etterhvert hva som trengs.

Anonymkode: 7eb38...de1

Skrevet

En liten hvit lue. Kjøpte mye brukt og arvet mye, men denne hvite lille luen "snopet" jeg i et svakt øyeblikk. Kostet 300,- og jeg syntes jeg virkelig flottet meg. Alle mine barn har brukt den:)

Anonymkode: 505ef...4ca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...