Gå til innhold

Privat "veldedighet"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet om en ungdom som ikke kan være med når resten av gruppa drar på utenlandstur med fritidsaktiviteten. Familien har ikke pengene det koster. Det er ganske dyrt.

Vi har ikke voldsomt med penger men vi har nok til at vi kan betale. Spørsmålet er hvordan vi kan gjøre det uten at det blir pinlig for noen. Jeg er ganske sikker på at familien ikke ønsker at vi skal vite at de ikke har råd.

Anonymkode: 99e5b...1d4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da må jo korpset/ fotballklubben/ turnklubben betale for ungdommen, tenker jeg. Og hvis dere vil støtte klubben økonomisk, uten at det snakkes så mye om det, så gjør dere det. Men styrer i klubben må jo ta kontakt med familien og tilby at ungdommen får dra uten kostnad. 

Anonymkode: 3b153...8b6

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da må jo korpset/ fotballklubben/ turnklubben betale for ungdommen, tenker jeg. Og hvis dere vil støtte klubben økonomisk, uten at det snakkes så mye om det, så gjør dere det. Men styrer i klubben må jo ta kontakt med familien og tilby at ungdommen får dra uten kostnad. 

Anonymkode: 3b153...8b6

Ja, det er noe sånt jeg hadde i tankene, men jeg har ikke gjort det før og viste ikke om det var andre måter som var bedre.

Anonymkode: 99e5b...1d4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...