Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2017 #1 Skrevet 17. oktober 2017 Når kommer eggløsning? De er positive? Anonymkode: 6dc69...885
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2017 #2 Skrevet 17. oktober 2017 De er jo ikke kjempepositive. Enten nærmer det seg, eller så fikk du ikke toppen. Toppen varer ikke lenge. Jeg pleide å ta morgen og kveld i dagene da streken begynte å bli nesten like sterk som kontrollstreken. Da fanget jeg toppen. Jeg tempet i tillegg, da visste jeg at egget hadde sluppet. Uansett, kjør på 👍 Anonymkode: c3639...ee6
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2017 #3 Skrevet 17. oktober 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: De er jo ikke kjempepositive. Enten nærmer det seg, eller så fikk du ikke toppen. Toppen varer ikke lenge. Jeg pleide å ta morgen og kveld i dagene da streken begynte å bli nesten like sterk som kontrollstreken. Da fanget jeg toppen. Jeg tempet i tillegg, da visste jeg at egget hadde sluppet. Uansett, kjør på 👍 Anonymkode: c3639...ee6 Tusen takk for svar. Får kjøre på ja 🤣 Anonymkode: 6dc69...885
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå