Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2017 #1 Skrevet 17. oktober 2017 Jeg fyller 26 om kort tid, og har lyst til å feire sammen med vennene mine.. Dette pleier som regel å inneholde alkohol, musikk og tur på byen! Er ikke så mange som vet at jeg er gravid enda heller.. Men nå som jeg er gravid lurte jeg litt på: Har noen forslag til hvordan jeg kan feire i år? Leiligheten min er liten, har bare èn modulsofa og et lite sofabord.. Så vanskelig å invitere folk på middag.. (Plass til 4 tallerkner totalt på bordet.. ) Og om jeg skulle invitert alle venninner og vennepar med ut og spise, blir det jo fryktelig dyrt.. Og jeg føler jeg ikke kan si at alle betaler for en selv heller! Er jo tross alt min bursdag, og jeg som inviterer... (Trenger selvfølgelig ikke invitere alle, men vil jo be de nærmeste iallefall. Da blir vi vel rundt 10-12 stk) I verste fall tenkte jeg å høre om svigerforeldrene mine har mulighet til å låne oss huset en kveld. Slik at jeg kan invitere folk på litt mat, quiz, og bare ha det hyggelig. Er bare så synd at jeg ikke har plass til sånt selv hjemme.... Alle forslag taes imot med stor takk og åpne armer Anonymkode: f98ca...027
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2017 #2 Skrevet 17. oktober 2017 Virkelig på tide å slutte med bursdagsfeiringer utenom runde dager. 30-40-50... La nå venner og bekjente slippe å kjøpe gave til deg hvert eneste år. Ser du rundt deg. Feirer alle de andre også alle bursdagene sine og du kjøper gave til alle? Det tror jeg ikke. Slitsomt med mennesker som må feire seg selv hvert eneste år. Det går ann å treffest uten å feire bursdagen din. Anonymkode: 270b3...ce0
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2017 #3 Skrevet 17. oktober 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Virkelig på tide å slutte med bursdagsfeiringer utenom runde dager. 30-40-50... La nå venner og bekjente slippe å kjøpe gave til deg hvert eneste år. Ser du rundt deg. Feirer alle de andre også alle bursdagene sine og du kjøper gave til alle? Det tror jeg ikke. Slitsomt med mennesker som må feire seg selv hvert eneste år. Det går ann å treffest uten å feire bursdagen din. Anonymkode: 270b3...ce0 Haha, så kjedelig at du har det sånn at folk ikke vil feire deg.. Uff.. "Slippe å kjøpe gave til meg hvert år" Du er jammen en fin en.. Du må virkelig ha gode venner. JA, i min krets feirer vi bursdager.. Både runde, firkanta, trekanta.. Hvert år Jeg ordner masse flotte gaver til vennene mine! Var selv i bursdag for 3 uker siden, og hun fikk masse fine gaver :)))) Det var veldig hyggelig faktisk! Og ja, vi møtes utenom bursdag også Men vi syns det er helt innafor å lage litt stas rundt vedkommende som fyller år. Veldig koselig, og sånn tror jeg vi kommer til å ha det i all tid faktisk.. MEN TUSEN TAKK FOR GODT FORSLAG Det skal jeg virkelig ta opp til vurdering... Eller bare ikke. Jeg spurte om tips til hvordan feire, ikke hvordan IKKE feire :)) Så da sier jeg takk til deg. KLEM Anonymkode: f98ca...027
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2017 #4 Skrevet 17. oktober 2017 Feire 26 års dag, er det noen som gjør det?? Anonymkode: bcea2...420
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2017 #5 Skrevet 17. oktober 2017 Slenger meg på den... Må man feire 26års dag?! I alle fall når du må gjøre så mye utav det mtp å holde graviditet hemmelig osv... Da er det vel bedre å droppe hele greia, eller evt ta det senere? Siste jeg feiret i 20-årene var 20 års dagen, så blir det 30, 40 osv. Anonymkode: 8f02d...697
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2017 #6 Skrevet 17. oktober 2017 Vi ferierte bursdagen til mannen min i fjor. Da ble han 26 år. Invitere en god gjeng med venner, var vel rundt 15 som kunne komme. Vi spise kaker og hadde quiz ect. Trenger vel ikke være alkohol med i alle setninger😊 Og til deg som skrev innlegget om gaver. Vi forventet absolutt ikke gaver ved bursdagsfeiring. Vi synes bare det er hyggelig å ha en grunn til å samle vennene våre😊 Selv blir jeg 25 år i år, og tenker å gjøre det samme på min bursdag 😊 Anonymkode: 46aaf...c99
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2017 #7 Skrevet 17. oktober 2017 Feir bursdagen din! De sier kjerringene kan sitte der alene . Neste år feier dere kanskje bare med den lille og svigers, eller at du drar på byen. Kos deg 😃🎁🎈 spør svigers om å låne hus. Du kan jo fortelle om graviditeten på festen din! Det er jo gøy 😃❤ Anonymkode: 2c95a...48f
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2017 #8 Skrevet 17. oktober 2017 Hvis det bare er nære venner du skal be så kan du vel spørre om de vil være med ut å spise. Alle betaler mat og drikke selv. Er vel ikke verre enn det 😀 Anonymkode: 102d4...8f0
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2017 #9 Skrevet 17. oktober 2017 Jeg er 29 og min venninnegjeng feirer bursdager. Hvorfor ikke? Hvem har bestemt at det skal være aldersgrense for å få lov å feire bursdager? Er jo bare kjempekoselig å møtes sammen for en trivelig kveld sammen med god mat osv. Vi har av og til gått ut og spist ved bursdager. Da har folk betalt for seg, men jeg blir personlig gladere for en invitasjon hjem. Jeg ville ha prøvd på å få låne huset til svigers. Gratulerer med svangerskapet og snart bursdag! Feir med god samvittighet Anonymkode: f0b96...7de
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2017 #10 Skrevet 17. oktober 2017 Takk for det :)) Ja, feiring blir det nok uansett! Får høre med samboer om han vil være så snill å spørre foreldrene sine 😅 Syns det er koseligere å kunne sitte sammen hjemme, spise noe god mat, prate og hygge oss Og takk for svar! HI Anonymkode: f98ca...027
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå