Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2017 #1 Skrevet 17. oktober 2017 Jeg har 3 barn og han 1. Mine er 5-7 og 12 år. Hans gutt er 11år. Kan jeg si det er en kompis i starten?vil gjerne se hvordan han er med barna. Anonymkode: f7c55...f29
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2017 #2 Skrevet 17. oktober 2017 Med så store barn vil spørsmålet om dere er kjærester komme med en gang Jeg ville nok sagt du hadde fått en god venn som du gjerne vil tilbringe tid med og bli bedre kjent med. Når spørsmålet om dere er kjærester da kommer kan du svare at dere liker hverandre godt, men at dere ikke vil skynde dere å bli kjærester men bruke litt tid og se hva som skjer når dere blir bedre kjent 11 og 12 åringer skal ikke lyves til, de er ikke dumme og skjønner mer enn du tror, men de trenger ikke vite absolutt alt heller Anonymkode: f44d1...b72
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2017 #3 Skrevet 18. oktober 2017 Takk for svar:) Anonymkode: f7c55...f29
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2017 #4 Skrevet 18. oktober 2017 Hvor lenge har dere vært sammen? Ville ventet om det er et nytt forhold, og ikke kommet trekkende med "her er deres nye stebror". Ville invitert en gjeng med voksne og barn på noe, inkludert kjæresten og sønnen og ikke nevnt noe kjærestegreier. Etter hvert invitert bare dem for å teste farvannet, er ikke bare bare å sette snart-tenåringer sammen og håpe de skal klikke. Om du ser det funker kan du si at dere vil bli mer kjent,kanskje som kjærester Anonymkode: 5887d...fa7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå