Alveola Skrevet 17. oktober 2017 #1 Skrevet 17. oktober 2017 Hei! Er jeg tidlig ute? Fikk positiv test i gĂ„r. 3 dager fĂžr IKM. Termin 02.07.2018Â
Alveola Skrevet 19. oktober 2017 Forfatter #3 Skrevet 19. oktober 2017 Gratulerer, gĂžy Ă„ se at vi blir flereÂ
Nile76 Skrevet 21. oktober 2017 #4 Skrevet 21. oktober 2017 Testet nettopp positivt etter 2 Ă„rs prĂžving. Termin 1 juliđđ
iskaffeâïž Skrevet 22. oktober 2017 #5 Skrevet 22. oktober 2017 jeg har ogsĂ„ termin 1 juli forelĂžpig đ€
Maske1 Skrevet 22. oktober 2017 #6 Skrevet 22. oktober 2017 Termin 2. juli  hĂ„per det gĂ„r veien nĂ„ etter X-antall spontanaborter đđŒđđŒ
Anonym4628 Skrevet 23. oktober 2017 #7 Skrevet 23. oktober 2017 Positiv test idag, 16 dpo, termin 1 juli đ
Sungirl83 Skrevet 29. oktober 2017 #8 Skrevet 29. oktober 2017 Termin 11 juli đ etter 9 forsĂžk pĂ„ klinikk satt egget endelig đ
Nile76 Skrevet 29. oktober 2017 #9 Skrevet 29. oktober 2017 SĂ„ gĂžy at flere melder seg inn. Hvordan er formen deres? Jeg er stup trĂžtt men ellers er formen finđJeg gĂ„r stadig rundt og er urolig for Ä begynne Ă„ blĂž. Har mistet flere ganger fĂžr og livredd for at dette ikke gĂ„r veien. Men so far so goodđ
Sungirl83 Skrevet 29. oktober 2017 #10 Skrevet 29. oktober 2017 Formen min er pĂ„ topp, bare litt mer trĂžtt enn vanlig  Godt Ă„ sove litt ekstra...Hehe! Jeg har ogsĂ„ hatt abort tidligere og er redd hver gang jeg gĂ„r pĂ„ do, men denne gangen skal d gĂ„ bra đđ
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2017 #11 Skrevet 29. oktober 2017 HĂžrer visst ogsĂ„ til her đ Jeg har termin 3. juli. Veldig trĂžtt, og veldig Ăžmme bryster forelĂžpig đŽ Anonymkode: 9802d...64e
lyccke Skrevet 30. oktober 2017 #12 Skrevet 30. oktober 2017 (endret) Fant ut idag at jeg er gravid!  8. juli blir termin . Hadde 2 MA ifjor, sÄ spennende Ä se om det gÄr veien denne gangen . Endret 30. oktober 2017 av lyccke
Blomsterkvast Skrevet 31. oktober 2017 #13 Skrevet 31. oktober 2017 Hei. Jeg fikk positiv test for en uke siden etter Ă„ ha prĂžvd i maaange Ă„r og hatt mange prĂžverĂžrsforsĂžk bĂ„de i Norge og Danmark. NĂ„ hadde vi roet oss med at det ikke ble flere barn pĂ„ oss og jammen sĂ„ var jeg gravid gitt. Termin 6.juli đđđđđ Har mistet en gang fĂžr, sĂ„ tĂžr ikke ha alt for store forventninger enda.Â
Blomsterkvast Skrevet 31. oktober 2017 #14 Skrevet 31. oktober 2017 Formen min er fin. Litt vondt i korsryggen, sÄ er hos akupunktÞr i dag. Veeeldig trÞtt og mye murringer i magen.
Cybele Skrevet 31. oktober 2017 #15 Skrevet 31. oktober 2017 Jeg er rasende sint, irrasjonell, kÄt, Þmme bryst og smÄuggen som resulterer i smÄspising av kjeks og sengeligging fremfor bevegelse og salatblader... Hjelp for noen symptomer! Haha, stakkars mann <3
Nile76 Skrevet 1. november 2017 #16 Skrevet 1. november 2017 SĂžren, har begynt Ă„ blĂž litt... GĂ„r pĂ„ Crinone, Progesteron, og hĂ„per det er det som gir smĂ„blĂždning. SĂžren ass, har mistet flere ganger fĂžr, begynner snart Ă„ miste hĂ„pet. Skal til Gyn pĂ„ fredag... Noen flere som opplever smĂ„blĂždning? Â
Hvitveispiken Skrevet 1. november 2017 #17 Skrevet 1. november 2017 Menstermin 17 juli. Hadde en tidlig SA i forrige mĂ„ned og ble gravid igjen med en gang. NĂ„ har jeg litt hĂžyere skuldre enn forrige mĂ„ned - for Ă„ si det sĂ„nn. Men fĂ„r bare ta ting som det kommer og kanskje jeg klarer Ă„ glede meg litt etterhvert  Â
minken89 Skrevet 1. november 2017 #18 Skrevet 1. november 2017 Slenger meg inn her og Positiv test i dag og beregnet menstermin til 13.07 PP5 og ingen barn fra fĂžr
Hvitveispiken Skrevet 1. november 2017 #19 Skrevet 1. november 2017 3 hours ago, Nile76 said: SĂžren, har begynt Ă„ blĂž litt... GĂ„r pĂ„ Crinone, Progesteron, og hĂ„per det er det som gir smĂ„blĂždning. SĂžren ass, har mistet flere ganger fĂžr, begynner snart Ă„ miste hĂ„pet. Skal til Gyn pĂ„ fredag... Noen flere som opplever smĂ„blĂždning?  Ăsj...en grusom fĂžlelse det der. Har dessverre ingen andre svar enn at jeg har lest mye om blĂždninger i graviditet. Lest at det er veldig vanlig og at det ofte gĂ„r bra....Googlet jo som en gal nĂ„r jeg mistet i forrige mĂ„ned. Sender deg en stor klemâ€ïž
Pinnen Skrevet 1. november 2017 #20 Skrevet 1. november 2017 heia. jeg var termin 3 juli  Var i dag pÄ ultralyd hos fastlegen min men vi sÄ ingenting, hun kunne se at det var noe men det var for tidlig. Jeg ble satt tilbake 2 uker, trodde jeg var 8 uker men er 5 uker ca  HÄper perioden frem til uke 12 gÄr fort.. Hvordan er formen deres? Jeg kjenner ikke sÄ mye, er kanskje litt trÞttere og har Þmme pupper..
minken89 Skrevet 2. november 2017 #21 Skrevet 2. november 2017 Er det noen som er gode pÄ denne tellinga av uker? Blir jo helt forvirret. Har to apper der en bytta fra 4 uker i gÄr til 5 uker i dag. Og en som sier 4+3. Den siste der fant jeg ut at begynner Ä telle nÄr mensen var ferdig. Er det riktig? Trodde man teller fra fÞrste dagen i sist menstruasjon. For ordensskyld var fÞrste dag i siste mens 5.10, Og 25 dagers sykluser.
minken89 Skrevet 2. november 2017 #22 Skrevet 2. november 2017 11 timer siden, Pinnen skrev: heia. jeg var termin 3 juli  Var i dag pĂ„ ultralyd hos fastlegen min men vi sĂ„ ingenting, hun kunne se at det var noe men det var for tidlig. Jeg ble satt tilbake 2 uker, trodde jeg var 8 uker men er 5 uker ca  HĂ„per perioden frem til uke 12 gĂ„r fort.. Hvordan er formen deres? Jeg kjenner ikke sĂ„ mye, er kanskje litt trĂžttere og har Ăžmme pupper.. Formen er bra, mye murringer i magen ellers ikke noe som jeg har tenkt over. Men blir vel ekstra oppmerksom nĂ„ framover đđ Â
Hvitveispiken Skrevet 2. november 2017 #23 Skrevet 2. november 2017 (endret) https://www.babyverden.no/terminkalkulator/ Legger ved en link som er fin og bruke for utregnelse av termin. Man regner ukene fra fÞrste dag av siste menstruasjon. Min fÞrste blÞdningsdag var 3 oktober og jeg har 28 dager syklus(tok EL test denne mÄneden grunnet SA forrige mÄned og syklusen var fremdeles pÄ 28 dager) Jeg er da 4+2 i dag. Har annerledes symptomer enn sist mÄned og hÄper det betyr at alt gÄr bra denne gangen - har troen enn sÄ lenge  Har en fÞlelse av tunge bryst, men ikke vonde - slik som mange andre har. FÞler en del ligamentsmerter i bekken og rygg, men dette hadde jeg tidlig problemer med sist ogsÄ. FÄr bekkenlÞsning veldig tidlig...Ellers er jeg svÊrt trÞtt, tett i nesa og fÞler meg uggen. Endret 2. november 2017 av Hvitveispiken
minken89 Skrevet 2. november 2017 #24 Skrevet 2. november 2017 27 minutter siden, Hvitveispiken skrev: https://www.babyverden.no/terminkalkulator/ Legger ved en link som er fin og bruke for utregnelse av termin. Man regner ukene fra fĂžrste dag av siste menstruasjon. Min fĂžrste blĂždningsdag var 3 oktober og jeg har 28 dager syklus(tok EL test denne mĂ„neden grunnet SA forrige mĂ„ned og syklusen var fremdeles pĂ„ 28 dager) Jeg er da 4+2 i dag. Har annerledes symptomer enn sist mĂ„ned og hĂ„per det betyr at alt gĂ„r bra denne gangen - har troen enn sĂ„ lenge  Har en fĂžlelse av tunge bryst, men ikke vonde - slik som mange andre har. FĂžler en del ligamentsmerter i bekken og rygg, men dette hadde jeg tidlig problemer med sist ogsĂ„. FĂ„r bekkenlĂžsning veldig tidlig...Ellers er jeg svĂŠrt trĂžtt, tett i nesa og fĂžler meg uggen. Takk for link  i fĂžlge den er jeg 4+3. Sier man da at man er 4 eller 5 uker «pĂ„ vei»? PrĂžver Ä forstĂ„ dette her. Krysser fingrene for deg denne gang đ€đ»
Hvitveispiken Skrevet 2. november 2017 #25 Skrevet 2. november 2017 1 hour ago, minken89 said: Takk for link  i fĂžlge den er jeg 4+3. Sier man da at man er 4 eller 5 uker «pĂ„ vei»? PrĂžver Ä forstĂ„ dette her. Krysser fingrene for deg denne gang đ€đ» Tusen takk   Antar man sier - at man er 4 uker pĂ„ vei, ja Â
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ