Gå til innhold

Jeg syns "twerking" ser så vulgært ut!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Twerking simulerer sex, så helt enig, vulgært og tacky! 

Men alt er blitt stuereint nå, poledancing...twerking

Anonymkode: 65590...599

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg mener, det ser jo ut som om hun har tenkt til å tre seg nedpå ... noe. For en fæl dansestil. 

http://www.tv2.no/v/1239566/

Anonymkode: 58ccc...7fe

Ble så opphengt i dissingen av de store låra og rumpa jeg 🙈

Men twerke kunn hun da😂

Anonymkode: 8cb10...7c8

Skrevet

Så på det sammen med datteren min på 8 som er hjemme fra skolen syk i dag, hun ble ihvertfall opptatt av den dissingen når hun "rumpedansa" ;) 

Anonymkode: 47988...33e

Skrevet

Men mønsteret på buksa.... det blir større og mindre i takt. Ulekkert - men vrient å ikke stirre.....

Anonymkode: 1341e...636

Skrevet

Dama kunne jo rumperiste, ingen tvil om det, og hun har sikkert en fantastisk kjernemuskelatur. Men litt overvektig var hun jo, og den tightsen fremhevet det noe så inni hampen at det ble vanskelig å ikke stirre.

Mener ikke å være vemmelig med henne, det ble bare veldig facinerende

Skrevet

Hjelp...

Anonymkode: ddc85...13d

Skrevet

Fy for en nydelig rumpe hun hadde!

Anonymkode: dc6f4...1d2

Skrevet

Ja utrolig nydelig. Vakker rett og slett .

Anonymkode: ddc85...13d

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Dama kunne jo rumperiste, ingen tvil om det, og hun har sikkert en fantastisk kjernemuskelatur. Men litt overvektig var hun jo, og den tightsen fremhevet det noe så inni hampen at det ble vanskelig å ikke stirre.

Mener ikke å være vemmelig med henne, det ble bare veldig facinerende

Ok så om en «uten» rompe har på seg tights så er det greit da eller?? Fy f**** visste ikke at det var vekt limit på treningstøy 

Skrevet

Hjelpe meg 👀👀

Han Morten.  Er han veldig liten?

Anonymkode: 6f236...03a

Skrevet

For en fin rompe da;)

Og ja, han Morten er lav

Anonymkode: 94356...010

Skrevet

Ser utrolig bra ut.  Hun er jo råsterk. Og en av de mindre vulgære jeg har sett. Verre med de jeg ser på dansegulvet når jeg en sjelden gang går ut 😅

Skrevet

Æsj, for en fæl kropp. Hvorfor ikke ha ei med en flott kropp i det minste!? Grusomt å se på

Anonymkode: 5522c...cc3

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Æsj, for en fæl kropp. Hvorfor ikke ha ei med en flott kropp i det minste!? Grusomt å se på

Så stygt sagt! Det var virkelig ikke min hensikt med denne tråden at jenta i videoen skulle hetses. Det var selve twerkingen jeg snakket om. Idiotisk kommentar.

Hi

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så stygt sagt! Det var virkelig ikke min hensikt med denne tråden at jenta i videoen skulle hetses. Det var selve twerkingen jeg snakket om. Idiotisk kommentar.

Hi

Har du sett twerking med slanke damer, mye mindre vulgært enn med hun og hennes kropp. Så mye dissing blir det kun når man har så mye fett som hun hadde

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har du sett twerking med slanke damer, mye mindre vulgært enn med hun og hennes kropp. Så mye dissing blir det kun når man har så mye fett som hun hadde

Nå er jo twerking (som stammer fra afro amerikanere i new orleans på 80-tallet) faktisk for adro amerikanske damer med stooor rompe. Så hun er hadde kroppen til det. Grunnen til at det ser mindre «vulgært» ut er fordi de egentlig ikke for det til 😉

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nå er jo twerking (som stammer fra afro amerikanere i new orleans på 80-tallet) faktisk for adro amerikanske damer med stooor rompe. Så hun er hadde kroppen til det. Grunnen til at det ser mindre «vulgært» ut er fordi de egentlig ikke for det til 😉

Så det skal være ekkelt og vulgært?

Skrevet
30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så det skal være ekkelt og vulgært?

Det er din subjektive mening! Hva du synes er ekkelt og vulgært det betyr ikke at det er det.. kan love deg at 90% av mannfolkene synes hennes twerking er veldig mye mer attraktiv en en tynn dame som twerker 😉

Skrevet

Synes twerking er stygt og ekkelt og jeg finner overhodet ikke noe fint ved det.

Anonymkode: e4e0f...7d9

Skrevet

Så fascinerende! Og gøyere å se på enn moderne dans synes jeg.

Jeg tror jeg aldri ville fått til det der

Anonymkode: c5776...13a

Skrevet

Hun kunne jo virkelig å twerke, kult! :)  Og jeg synes man må ha litt rompe og lår får å få det til skikkelig jeg da.

Anonymkode: 6fd1d...0c2

Skrevet

Syns det er disgusting, og hvertfall når disse twerkende mødrene lærer sine små jenter samme dansen. Hvorfor seksualisere småbarn? Kvalmt. 

Anonymkode: d9c22...5ad

Skrevet
1 minute ago, Anonym bruker said:

Syns det er disgusting, og hvertfall når disse twerkende mødrene lærer sine små jenter samme dansen. Hvorfor seksualisere småbarn? Kvalmt. 

Anonymkode: d9c22...5ad

Det samme sa jeg om denne forferdelige syndige discodansen på 80-tallet.

Og det samme sa min oldemor om reilander. Men og kvinner danse sammen wtf! 

La meg ikke komme inn på swing...en tydelig referanse til partnerbytte! 

Anonymkode: c5776...13a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...