Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2017 #1 Skrevet 17. oktober 2017 Hei Noen som har permisjon uten lønn en dag i uken eller lignende for å være hjemme med barnet. Jeg har vært hjemme med barnet pga planleggingsdager i bhg. Synes det er så utrolig koselig, og vurderer å be om permisjon uten lønn 2 dager i måneden for å være hjemme med barnet annenhver uke. Lurer bare på hvor vanlig det er, så spør her. Anonymkode: 995b8...97c
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2017 #2 Skrevet 17. oktober 2017 På min arbeidsplass har flere redusert arbeidstid (man har rett til opptil 20%, altså jobbe 80%, ulønnet frem til barnet er en viss alder) mens barna er små. Vurderer det selv senere. Vi jobber turnus, så de fleste bruker den til å fjerne en arbeidshelg i mnd ettersom vi allerede har "fri" på dagtid sporadisk. Anonymkode: bf2c7...f3c
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2017 #3 Skrevet 17. oktober 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: På min arbeidsplass har flere redusert arbeidstid (man har rett til opptil 20%, altså jobbe 80%, ulønnet frem til barnet er en viss alder) mens barna er små. Vurderer det selv senere. Vi jobber turnus, så de fleste bruker den til å fjerne en arbeidshelg i mnd ettersom vi allerede har "fri" på dagtid sporadisk. Anonymkode: bf2c7...f3c Skal sies, det er vanlig blandt kvinnene... Har tilgode å se en av mannfolka bruke den ordningen🤔😏 Anonymkode: bf2c7...f3c
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2017 #4 Skrevet 17. oktober 2017 En venninne jobbet 90% da barna gikk i barnehage, fri annenhver fredag. Anonymkode: 1d63e...c93
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2017 #5 Skrevet 17. oktober 2017 Har hatt ulønnet perm mellom 40-10% med mine to. Variert mellom to fridager pr uke, en fridag i uka, to fridager i mnd og kortere arbeidsdager. Har kontorjobb så kan variere mye og har samarbeidsvillig leder. Ved behov har jeg jobbet på fridagene og fått fri senere eller lønn. Alle på min jobb med bhg.barn (og noen med skolebarn) har en fridag i uka... Helt vanlig her. Anonymkode: 05b95...cdf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå