Gå til innhold

Har du mange kontakter på Snap?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i utgangspunktet bare nærmeste familie og venner på Snap. Rundt 15-20 stk, vil jeg tro. I det siste har flere jeg omtrent aldri har snakket med lagt meg til. Jeg vet jeg kan begrense hvem som ser storyen min, men føler snap er mer privat enn andre sosiale medier. Jeg deler ikke pikante bilder eller bilder som er kjipe for barna, men mer hverdagsglimt jeg ikke er interessert i å vise alle. Jeg er heller ikke en offentlig person, og bruker ikke snap for å promotere noe. 

Hvordan er det hos dere? Har dere mange venner på listen, eller bare de nærmeste?

Anonymkode: 50c6d...2de

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har 5. Alle er gamle studievenninner. 

Jeg legger ingenting ut på mystory, sjekker heller ikke andres. Men vi bruker det til å sende små hverdagsglimt til hverandre. Det er veldig koselig. 😊 Føler liksom vi holder litt hverdagskontakten selv om vi ble spredd for alle vinder etter studiene for 6 år siden. 

Anonymkode: 39a65...135

Skrevet

3. Bruker ikke mystory.

Anonymkode: b88d9...02c

Skrevet

Har noe familie fra begges sider og noen venner. Bruker story men har egendefinert liste der. 

Anonymkode: e71cd...b02

Skrevet

Rundt 50 stk, kun familie og nærmeste vennekrets. Har en del familie i utland og på andre kanten av landet, så deler små hverdagsglimt som jeg vet de setter pris på å få med seg. Bruker sjeldent mystory, sender det meste til utvalgte. Ikke alt alle trenger og se, selv om de er på vennelisten :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...