Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2017 #1 Skrevet 17. oktober 2017 Vurderer å flytte til Løken. Der er er det greie priser og jeg kan få noe mer enn en leilighet å bo i. Hvordan er det å bo der? Jeg syns det virker veldig fint der, og ikke sånn altfor langt inn til Lillestrøm og Oslo. Noen som vet? Anonymkode: 040df...c5c
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2017 #2 Skrevet 17. oktober 2017 Løken er fint. Men jeg opplevde miljøet på Bjørkelangen og Aurskog som litt tøft. Mye rus, lett tilgjengelig selv på barneskolen. Mye mulig det har blitt bedre de siste årene. Men av de som jeg kjenner med barn som bor igjen, er de i Høland(Fosser, Løken, Hemnes) mest fornøyde. Anonymkode: 72ef3...755
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2017 #3 Skrevet 17. oktober 2017 Jeg bor selv på Aurskog. Er innflytter og veldig fornøyd. Bjørkelangen er også bra. Jeg ville holdt meg unna Løken og Hemnes. Anonymkode: 590a4...21d
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2017 #4 Skrevet 17. oktober 2017 Men er det skolene dere er misfornøyd med? Jeg har tenkt til å ha ungene på privatskole, når den tid kommer. Eller er det miljøet generelt? Anonymkode: 040df...c5c
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2017 #5 Skrevet 17. oktober 2017 Det er ikke privatskoler på bygda. Det er et rusmiljø på Løken, som er større en de "små vanlige" som finnes andre steder. Anonymkode: 590a4...21d
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2017 #6 Skrevet 17. oktober 2017 26 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er ikke privatskoler på bygda. Det er et rusmiljø på Løken, som er større en de "små vanlige" som finnes andre steder. Anonymkode: 590a4...21d Privatskolen ligger i nærheten av jobben min. Vet at det ikke er privatskoler på bygda... Anonymkode: 040df...c5c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå