Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2017 #1 Skrevet 16. oktober 2017 Jeg ønsker å være hjemme med barnet lenger enn foreldrepermisjonen. Hvordan formulere dette i en Mail til arbeidsgiver? Og heter det ulønnet permisjon? Eller bare permisjon? uansett hvordan jeg skriver det blir det liksom "feil". Hjelp😬 Anonymkode: 6f400...293
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2017 #2 Skrevet 17. oktober 2017 Forlenget foreldrepermisjon (når den tas rett etter foreldrepermisjonen, uten avbrudd, men samme om det er du eller pappa som er i perm). Det er beskrevet i aml. Google and u will find it 😊 Ellers heter det ulønnet omsorgspermisjon for å være hjemme med barn under tolv år. Google and... Anonymkode: cec4c...892
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2017 #3 Skrevet 17. oktober 2017 Men hvordan formulere det🤔? Anonymkode: 6f400...293
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2017 #4 Skrevet 17. oktober 2017 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men hvordan formulere det🤔? Anonymkode: 6f400...293 Seriøst?? Det er ikke noe hokus pokus dette altså. Kan du ikke bare ringe sjefen din å snakke med han/hun om dette? De fleste steder jeg har jobbet har det vært et eget skjema fir dette. Men her har du et forslag: «Hei. Da vi ikke får barnehageplass rett etter at foreldrepermisjonen er over, er jeg nødt til å søke om forlenget foreldrepermisjon/ulønnet omsorgspermisjon i perioden (sett inn datoer her). Dersom jeg trenger å fylle ut et eget søknadsskjema i denne forbindelse, er det fint om jeg kan få informasjon om dette så fort som mulig. Ha en fin dag! Mvh (sett inn navn)» Anonymkode: 16944...a21
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå