Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2017 #1 Skrevet 16. oktober 2017 Jeg har to barn på 4 og 9 år. Etter jeg ble singel for 2 år siden har de møtt 1 mann som har vært sammen med oss i ny og ne. Men ble tydelig at der ikke kom til å bli noen fremtid sammen, så lot det ebbe naturlig ut. Det jeg lurer på å ønsker erfaringer eller råd på er... Jeg har flere guttevenner, som jeg skulle ønske jeg kunne ha på besøk og den slags. Til nå har jeg kun hatt de på besøk når barna er på pappahelg. Men det er ensomt å sitte alene hver kveld og aldri kunne finne på noe sammen med barna(gjør jo dette med jentevenner men begrenser seg mye da de og har barn og fill tapet). Er det Ok å ha besøk og finne på ting med guttevenner sammen med barna? Barna mine er ikke vant til slikt per dags dato, men merker det virker til at de har et ønske om å få være sammen med menn også, så det bekymrer meg ikke sånnsett å finne på noe med kompiser. Bare vil gjøre de rette tingene på rett måte ifht barna:) Anonymkode: 692d9...67c
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2017 #2 Skrevet 16. oktober 2017 Herregud, ja, det kan du gjøre. Jeg har selv gjort og ingen negative opplevelser. Anonymkode: f2e34...006
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2017 #3 Skrevet 17. oktober 2017 Så fint at du tenker på dette at de ikke skal få et enkjønnet liv. Bare ha så mye kontakt du vil med dine guttevenner. Guttevenner og jentevenner fungerer på samme måte - de kommer når det passer og er der når det trengs. Det er noe annet med en som du har et forhold til - uavhengig av kjønn - det er da det trengs tid. Anonymkode: 89cc6...c90
ostepop123 Skrevet 17. oktober 2017 #4 Skrevet 17. oktober 2017 Hvorfor i all verden skal ikke barna dine kunne være sammen med dine mannlige venner på lik linje med venninnene dine?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå