Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2017 #1 Skrevet 16. oktober 2017 Jeg har gått på en smell pga store påkjenninger privat det siste året. Jeg fikk angstanfall i dag fordi jeg ikke klarer tanken på å dra på jobb i morgen. Har fått diaré pga at jeg gruer meg sånn. Så jeg har bestemt meg for å ta ut en egenmeldingsdag for å komme meg litt. Ringer på morgenen da jeg skal jobbe kvelden. Men, hva skal jeg si? Jeg vil ikke si den egentlige grunnen. Anonymkode: 8a056...571
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2017 #2 Skrevet 16. oktober 2017 At du er syk, for det er du jo. Anonymkode: 374b3...737
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2017 #3 Skrevet 16. oktober 2017 Sier du du har diaré, er i alle fall det grunn god nok for dagsfravær. Men egentlig er det nok å si du er syk eller ikke i form. Arbeidsgiver har ikke rett på å få detaljer i sykdom. Anonymkode: fd994...1f9
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2017 #4 Skrevet 16. oktober 2017 Du trenger ikke si hvorfor. Du sier bare at du er syk! Arbeidsgiver har ikke noe krav om å vite årsak. Anonymkode: be60b...6d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå