Gå til innhold

Blod i urinen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen til søsteren min har sett synlig blod i urinen to ganger, ene gangen blodkoagler. Bortsett fra det føler han seg helt fin. Han er 29 år.

Henvist til urolog.

Noen som har kjennskap til dette? Høres jo skummelt ut, legen fortalte han at det kunne være alt fra kreft til noe uskyldig? 

Anonymkode: bad07...4bd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Urinveisinfeksjon? Vet ikke hvordan det er med menn, men damer får vel hvertfall ofte blod i urinen da?

Anonymkode: 7fd1a...cfd

Skrevet

Som hun over nevner, det kan "bare" være urinveisinfeksjon. Det kan være nyregrus som skraper i veggene på vei ut. Og selvfølgelig også kreft. Finnes sikkert andre årsaker også.

Min bror hadde samme symptomer, ble tatt alvorlig med det samme fordi vår far har hatt prostatakreft. Var ikke noe galt hos min bror, de fant ikke årsaken, men de tror det var nyregrus som var årsaken.

Anonymkode: f9be8...74d

Skrevet
19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Som hun over nevner, det kan "bare" være urinveisinfeksjon. Det kan være nyregrus som skraper i veggene på vei ut. Og selvfølgelig også kreft. Finnes sikkert andre årsaker også.

Min bror hadde samme symptomer, ble tatt alvorlig med det samme fordi vår far har hatt prostatakreft. Var ikke noe galt hos min bror, de fant ikke årsaken, men de tror det var nyregrus som var årsaken.

Anonymkode: f9be8...74d

Satser på at det "bare" er urinveisinfeksjon. Håper han kommer snarlig inn til urolog. Han er veldig bekymret . HI

Anonymkode: bad07...4bd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...