Gå til innhold

Noen med husbanklån her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Evnt. hvor nye fikk dere? Gjerne dere alenemødre (hvis det er noen her) 😂 Og hva er inntekten deres?

Anonymkode: 3a338...ebc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, fikk startlån fra kommunen(troms) 850 000. Mer ville di ikke innvilge, lønn på ca 310000 i året

Anonymkode: 1bca5...6b4

Skrevet

Skal sies at leiligheten kostet ikke mer en det da, men måtte stå for dok avgift selv

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hei, fikk startlån fra kommunen(troms) 850 000. Mer ville di ikke innvilge, lønn på ca 310000 i året

Ok, det var ikke så mye 😮 Men de tar vel litt utgangspunkt i hva boligene koster i kommunen? Den skal jo være passe til husstanden tror jeg. Bor rett utenfor Oslo, og her er prisene stive. 😒

Skrevet

Mye mulig de gjør det, jeg fikk iallefall lån til den eneste leiligheten som var til salgs 😆

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Mye mulig de gjør det, jeg fikk iallefall lån til den eneste leiligheten som var til salgs 😆

😅 føler jeg er er oppvokst og bor på feil plass noen ganger 😂

Skrevet

Ikke alene men svarer likevel. Vi fikk fullfinansiering i husbanken , 1.800.000 , på 590.000 i året. Mannen hadde inntekt og jeg studerte. Hadde 150 tusen i bilgjeld. Bruk budsjett og kalkulator på husbanken så ser du greit hva du kan betjene. Husbank lån avhenger av inntekt, livssituasjon , hvor mye midler kommunen du søker i har fått tildelt, om du har egenkapital eller skal fullfinansiere osv 

Anonymkode: 6bce7...a95

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ikke alene men svarer likevel. Vi fikk fullfinansiering i husbanken , 1.800.000 , på 590.000 i året. Mannen hadde inntekt og jeg studerte. Hadde 150 tusen i bilgjeld. Bruk budsjett og kalkulator på husbanken så ser du greit hva du kan betjene. Husbank lån avhenger av inntekt, livssituasjon , hvor mye midler kommunen du søker i har fått tildelt, om du har egenkapital eller skal fullfinansiere osv 

Tusen takk for svar! 😊

Skrevet
30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Forresten, hvor mye betaler dere i mnd for det lånet?

Skrevet

Alenemor. Inntekt inkludert ekstra barnetrygd og bidrag 450.000. Fikk innvilget 100% lån på 2.3 mil.  Kjøpte for 2.170.000 . Betaler 7000 kr på lån (35 år) og fellesutgifter 3500 (borettslag) dette var juni 2015 :)

Anonymkode: 09abc...0fb

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Alenemor. Inntekt inkludert ekstra barnetrygd og bidrag 450.000. Fikk innvilget 100% lån på 2.3 mil.  Kjøpte for 2.170.000 . Betaler 7000 kr på lån (35 år) og fellesutgifter 3500 (borettslag) dette var juni 2015 :)

Anonymkode: 09abc...0fb

Wow! Da er det håp! Takk for svar! 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...