Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2017 #1 Skrevet 16. oktober 2017 Var jeg å tok vevsprøver og endocervikal utskrapning... Oppdaget at jeg har jo eggløsning i dag.. hvordan er det med tanke på å prøve å bli gravid... Håper noen vet.. 😊 Anonymkode: ac24a...30f
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2017 #2 Skrevet 16. oktober 2017 Du tok antakelig prøver fordi du har fått påvist celleforandringer? Da ville jeg ventet på svar på dette før du planlegger å bli gravid. Dumt om det viser det at du trenger behandling når du er gravid. Da kan du risikere at det utvikler seg videre til du får behandlet det etter følelsen. Anonymkode: cb644...4eb
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2017 #3 Skrevet 16. oktober 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Du tok antakelig prøver fordi du har fått påvist celleforandringer? Da ville jeg ventet på svar på dette før du planlegger å bli gravid. Dumt om det viser det at du trenger behandling når du er gravid. Da kan du risikere at det utvikler seg videre til du får behandlet det etter følelsen. Anonymkode: cb644...4eb Takk for svar. Ja. Du har rett. Men vi har allerede hatt mye ubeskyttet sex 🙈frem til i går.. Lurer på om det har noe å si for egget som blir sluppet i dag Anonymkode: ac24a...30f
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2017 #4 Skrevet 16. oktober 2017 Det er mulig å bli gravid selv om du har tatt disse prøvene. Beklager forresten en del skriveleifer i forrige svar. F.eks skulle følelsen selvfølgelig være fødselen :-p Anonymkode: cb644...4eb
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2017 #5 Skrevet 16. oktober 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er mulig å bli gravid selv om du har tatt disse prøvene. Beklager forresten en del skriveleifer i forrige svar. F.eks skulle følelsen selvfølgelig være fødselen :-p Anonymkode: cb644...4eb NÅ ser jeg at du skrev feil i forrige innlegg hehe så det gikk helt fint. Takk for svar Får egentlig håpe jeg ikke blir gravid da; i og med evt behandling. (Fikk beskjed i august om at prøvene var fine. Men ville ta ny test i dag på en type celle) Anonymkode: ac24a...30f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå