Gå til innhold

Vi prøver å bli gravid og i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var jeg å tok vevsprøver og endocervikal utskrapning...

Oppdaget at jeg har jo eggløsning i dag.. hvordan er det med tanke på å prøve å bli gravid...

Håper noen vet.. 😊

Anonymkode: ac24a...30f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du tok antakelig prøver fordi du har fått påvist celleforandringer? Da ville jeg ventet på svar på dette før du planlegger å bli gravid. Dumt om det viser det at du trenger behandling når du er gravid. Da kan du risikere at det utvikler seg videre til du får behandlet det etter følelsen.

Anonymkode: cb644...4eb

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Du tok antakelig prøver fordi du har fått påvist celleforandringer? Da ville jeg ventet på svar på dette før du planlegger å bli gravid. Dumt om det viser det at du trenger behandling når du er gravid. Da kan du risikere at det utvikler seg videre til du får behandlet det etter følelsen.

Takk for svar. Ja. Du har rett. Men vi har allerede hatt mye ubeskyttet sex 🙈frem til i går.. 

Lurer på om det har noe å si for egget som blir sluppet i dag 

Skrevet

Det er mulig å bli gravid selv om du har tatt disse prøvene. Beklager forresten en del skriveleifer i forrige svar. F.eks skulle følelsen selvfølgelig være fødselen :-p

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er mulig å bli gravid selv om du har tatt disse prøvene. Beklager forresten en del skriveleifer i forrige svar. F.eks skulle følelsen selvfølgelig være fødselen :-p

NÅ ser jeg at du skrev feil i forrige innlegg hehe så det gikk helt fint. Takk for svar 

Får egentlig håpe jeg ikke blir gravid da;  i og med evt behandling. (Fikk beskjed i august om at prøvene var fine. Men ville ta ny test i dag på en type celle)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...