Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2017 #1 Skrevet 16. oktober 2017 En mann fra hjemstedet mitt sender meg sms med ujevne mellomrom om problemer med kona, mms av henne i situasjoner hun ikke kan vite om etc. Føler han henger henne ut og nærmest mobber henne, uten å se det selv. Hver gang har jeg fadet ham ut, men nå har han begynt igjen om andre problemer i ekteskapet. Vet snaut hvem han er, annet enn at vi vokste opp samme sted. Han er eldre enn meg og bortsett fra en og annen fest i ungdomsårene har vi aldri vært i samme gjeng, hengt med samme folk, aldri vært intime eller noe. Kona har jeg enda mindre kjennskap til. Vurderte en periode å fortelle henne, men sms'ene er ganske drøye, og helt ærlig frister det lite å blande seg inn i andres liv slik. Det handler ikke om utroskap, men om å få ut følelser hos noen han kan snakke med uten å trenge og forholde seg. Føler det likevel utrolig kjipt. Jeg hadde blitt rasende om mannen gjorde noe slikt mot meg. Så hva hadde dere gjort? Anonymkode: 519a8...ba9
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 16. oktober 2017 #2 Skrevet 16. oktober 2017 Du må jo svare han at du ikke ønsker å få disse meldingene! Og at du anser dem for å være skikkelig ufine mot kona. Hvis ikke han slutter, så ville jeg sagt ifra til kona hans om hva han holder på med. For en type!
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2017 #3 Skrevet 16. oktober 2017 I begynnelsen svarte jeg ham ordentlig og vi hadde ganske lange smsutvekslinger, men det var før uthengingen startet for alvor. Ba ham på et tidspunkt å slutte og jeg sluttet å svare. Han har siden sendt uskyldige sms'er som "god sommer", "god jul" og slikt, men har ikke svart på dem. Nå sendte han sms om at de ventet baby og jeg gratulerte ham før han dreide det mot kona igjen. Nærmer seg vel 2 år siden jeg svarte ham sist og tenkte det kanskje var orden på livet igjen. Anonymkode: 519a8...ba9
Iiiiik Skrevet 16. oktober 2017 #4 Skrevet 16. oktober 2017 "Hei Petter. Takk for tilliten, men jeg kjenner jo egentlig ikke deg så godt, og Trine kjenner jeg i hvert fall ikke. Jeg ønsker ikke å vite dette om dere, og kan jo heller ikke hjelpe dere med det som ikke fungerer. Hvis jeg hadde vært Trine hadde jeg absolutt ikke likt at du sendte disse meldingene til meg, så jeg må be deg om å slutte å ta kontakt."
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå