Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2017 #1 Skrevet 16. oktober 2017 Svigermor ønsker at vi skal feire der, da mannens søster og mann med to barn kommer. Samtidig ønsker vi å feire hjemme, da vi har små barn. Er ikke mulighet å legge de hos svigermor siden der er fullt. Så har vi mine foreldre som da må feire jul alene om ikke vi velger å være hjemme. De orker ikke reise til andre siden av landet til min bror på vinteren og han flytter ikke på seg og sin familie. Er her kanskje på besøk en gang i året. Så har vi svigerfar som blir helt alene om vi feirer med svigermor eller mine foreldre.... jaaa, hva gjør vi? Anonymkode: 17dc1...19e
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 16. oktober 2017 #2 Skrevet 16. oktober 2017 Jeg ville helt klart feiret alene, og bedt mine foreldre OG svigerfar :-)
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2017 #3 Skrevet 16. oktober 2017 Geir hjemme og inviter hele bøttebaletten. De som vil kan komme og de som heller vil noe annet gjør det Anonymkode: e0f4a...f71
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2017 #4 Skrevet 16. oktober 2017 Ville feiret hjemme og invitert dine foreldre og din svigerfar. Ingen skal sitte alene på julaften! Anonymkode: c72bd...7ac
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2017 #5 Skrevet 16. oktober 2017 Vi gjorde det enkelt og begynte å feire hjemme da vi fikk barn. Vi inviterer alle og de som vil kan komme. Noen besteforeldre bytter på og noen kommer hit hvert år. Anonymkode: 4f65f...a65
frk Nilsen Skrevet 16. oktober 2017 #6 Skrevet 16. oktober 2017 Feir julaften hjemme, inviter familien. Vi feirer jul hjemme, mamma kommer av og til, svigermor til lunsj på julaften. Hun liker å være hjemme hos seg selv på kvelden.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2017 #7 Skrevet 16. oktober 2017 Hadde ikke vært aktuelt for meg å feire jul et sted barna ikke kunne legges da jeg hadde små barn. Synes det hører med å sitte og slappe av og prate litt utover kvelden/natta når gavene er åpnet og barna er lagt. Så jeg sier som de andre, hadde blitt hjemme og invitert svigerfar og dine foreldre. Anonymkode: 661a1...199
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå