Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2017 #1 Skrevet 16. oktober 2017 Jeg spottet en uke før SA på fredag. Blødde en del fredag, så avtok det på lørdag men ble mer som en vanlig mens igjen på kvelden. Blør fortsatt endel.. men ikke kjempemye.. som vanlig mens. HI Anonymkode: f89b3...4aa
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2017 #3 Skrevet 16. oktober 2017 1 time siden, Tøystykke skrev: Jeg blødde i 3-4 uker. Oi 😨 Er det innafor normalen? HI Anonymkode: f89b3...4aa
Tøystykke Skrevet 16. oktober 2017 #4 Skrevet 16. oktober 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Oi 😨 Er det innafor normalen? HI Anonymkode: f89b3...4aa Tje, jeg vet ikke helt? Men det var ikke noe galt Er bare kroppen som kvitter seg med alt Legen syntes dog det var litt lenge.. Men det sluttet etter ca 3 uker.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2017 #5 Skrevet 16. oktober 2017 Jeg blødde først litt i noen dager. Så kom alt ut, da var det et par dager med en god del. Den ene dagen måtte jeg holde meg hjemme fra jobb pga blodmengden (og smertene). Så var det vanlig mensen et par dager. Og så litt sånn smårest i ei uke eller to. Men det var på stadiet et truseinnlegg kunne holde hele dagen. Ikke hver dag det kom noe, men litt sånn her og der. De to andre gangene jeg mistet var det kun som en kraftig mens i 3 dager. Så ingenting mer. Eneste som har vært likt er at jeg har blitt fryktelig hormonell. En blanding av pms og barseltårer. Har blitt svært kjapt gravid igjen da. Og nå ligger det en baby i vugga ved siden av meg. 😊 Lykke til! Anonymkode: ba439...378
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2017 #6 Skrevet 16. oktober 2017 23 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg blødde først litt i noen dager. Så kom alt ut, da var det et par dager med en god del. Den ene dagen måtte jeg holde meg hjemme fra jobb pga blodmengden (og smertene). Så var det vanlig mensen et par dager. Og så litt sånn smårest i ei uke eller to. Men det var på stadiet et truseinnlegg kunne holde hele dagen. Ikke hver dag det kom noe, men litt sånn her og der. De to andre gangene jeg mistet var det kun som en kraftig mens i 3 dager. Så ingenting mer. Eneste som har vært likt er at jeg har blitt fryktelig hormonell. En blanding av pms og barseltårer. Har blitt svært kjapt gravid igjen da. Og nå ligger det en baby i vugga ved siden av meg. 😊 Lykke til! Anonymkode: ba439...378 Tusen takk ❤❤ Så flott at det ble en liten en på deg 💜 HI Anonymkode: f89b3...4aa
Optatium Skrevet 16. oktober 2017 #7 Skrevet 16. oktober 2017 Blødde i ca ti dager. Vondere og mer enn vanlig mens.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2017 #8 Skrevet 16. oktober 2017 Mistet i uke 13 blødde i 3-4 uker Anonymkode: ebb2e...efe
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2017 #9 Skrevet 16. oktober 2017 MA hvor forsteret var dødt ca uke 7. MA i uke 11. Blødde i 11-12 dager, så opphold i et par dager, så blødde i ca 4-5 dager.. Gikk da 8-9 dager, så fikk jeg mensen som var litt mer enn vanlig mens. Anonymkode: 9c1f0...a84
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå