Gå til innhold

Hvor lenge er det vanlig å blø etter SA?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg spottet en uke før SA på fredag. Blødde en del fredag, så avtok det på lørdag men ble mer som en vanlig mens igjen på kvelden. Blør fortsatt endel.. men ikke kjempemye.. som vanlig mens.

HI

Anonymkode: f89b3...4aa

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, Tøystykke skrev:

Jeg blødde i 3-4 uker.

Oi 😨

Er det innafor normalen?

HI

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Oi 😨

Er det innafor normalen?

HI

Tje, jeg vet ikke helt? Men det var ikke noe galt :) Er bare kroppen som kvitter seg med alt :(
Legen syntes dog det var litt lenge.. Men det sluttet etter ca 3 uker. 

Skrevet

Jeg blødde først litt i noen dager. Så kom alt ut, da var det et par dager med en god del. Den ene dagen måtte jeg holde meg hjemme fra jobb pga blodmengden (og smertene).

Så var det vanlig mensen et par dager. Og så litt sånn smårest i ei uke eller to. Men det var på stadiet et truseinnlegg kunne holde hele dagen. Ikke hver dag det kom noe, men litt sånn her og der.  

De to andre gangene jeg mistet var det kun som en kraftig mens i 3 dager. Så ingenting mer. 

Eneste som har vært likt er at jeg har blitt fryktelig hormonell. En blanding av pms og barseltårer. 

Har blitt svært kjapt gravid  igjen da. Og nå ligger det en baby i vugga ved siden av meg. 😊

Lykke til! 

Anonymkode: ba439...378

Skrevet
23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg blødde først litt i noen dager. Så kom alt ut, da var det et par dager med en god del. Den ene dagen måtte jeg holde meg hjemme fra jobb pga blodmengden (og smertene).

Så var det vanlig mensen et par dager. Og så litt sånn smårest i ei uke eller to. Men det var på stadiet et truseinnlegg kunne holde hele dagen. Ikke hver dag det kom noe, men litt sånn her og der.  

De to andre gangene jeg mistet var det kun som en kraftig mens i 3 dager. Så ingenting mer. 

Eneste som har vært likt er at jeg har blitt fryktelig hormonell. En blanding av pms og barseltårer. 

Har blitt svært kjapt gravid  igjen da. Og nå ligger det en baby i vugga ved siden av meg. 😊

Lykke til! 

Anonymkode: ba439...378

Tusen takk ❤❤

Så flott at det ble en liten en på deg 💜

HI

Skrevet

Blødde i ca ti dager. Vondere og mer enn vanlig mens. 

Skrevet

Mistet i uke 13 blødde i 3-4 uker

Anonymkode: ebb2e...efe

Skrevet

MA hvor forsteret var dødt ca uke 7. MA i uke 11.

Blødde i 11-12 dager, så opphold i et par dager, så blødde i ca 4-5 dager.. Gikk da 8-9 dager, så fikk jeg mensen som var litt mer enn vanlig mens.

Anonymkode: 9c1f0...a84

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...