Gå til innhold

Når tar dere med vinterdress til de små?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har ei på snart to år og jeg mener vi kan vente med det. Har reflex høstdress. Nå er det meldt 8-9grader og klart vær utover uka på nordvestlandet 👍 om vi skal tro på værmeldingen. 

Hvilken regndress har dere? Med eller uten fleece? 

Anonymkode: c6b62...caf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Også nordvestlandet. Fireåringen har med fleece, femåringen uten. Foretrekker uten, kan bruke fleecedress under ved behov. Er ikke i nærheten av å tenke vinterdress enda.

Anonymkode: 05a4e...37a

Skrevet

Har alltid ventet lengst mulig med vinterdress. Helst til snøen kommer, for da blir den minst slitt,men har stort sett måttet ta den med før fordi kuldegradene kommer før snøen. 

Regntøy uten fleece tørker raskest, så har alltid brukt det. 

Anonymkode: c16b0...c04

Skrevet

Når snøen kommer.

Anonymkode: f9e54...9b8

Skrevet

Du kan vente til det blir frost. 

Anonymkode: 3eed7...eb9

Skrevet

Venter til det blir frost, evt snø.

Nå holder det i massevis med høstdress og noe ekstra under hvis det kryper mot null. Når det blir kaldt har hun bare ullundertøy og tynt fleecesett under.

Skrevet

Jeg bruker ikke vinterdress før det er snø og veldig kaldt. Er det +7 til -3 duger parkdress med ulldress under :)

Bruker parkdress lengst mulig, vil ikke at den (svin-)dyre vinterdressen skal brukes opp før jul..

Anonymkode: b8d04...592

Skrevet

Det bør være under 3 grader tenker jeg, og frost på natta. Vinterdressen slites veldig når det er bart, så vi forsøker å spare den lengst mulig.

Anonymkode: 2154f...f66

Skrevet

Fikk melding fra bhg i forrge uke at vi godt kunne ta med vinterdress og vintersko nå. Jeg syns det er litt tidlig og ikke kaldt nok, så har ikke gjort det. Det har ikke vært noe mer kaldt heller(var det den morgenen de sendte melding).

Er vått da, så i dag sendte jeg med en tykkere ulldress til å ha under regndressen. Reflex regndress uten fleece. Har en regnbukse med fleecefor liggende, men den er litt stor enda. Hadde regnbukse med fleece til storesøsteren sist vinter og det fungerte helt greit, tok ikke noe særlig lenger tid å tørke syns jeg(tok med hjem for tørk)

Ser nok an fra dag til dag hva jeg gjør med vinterdress og vintersko Tar nok med vintersko før vinterdress.

Snart 2 åring og nordvestlandet her også.

Anonymkode: 74cd2...170

Skrevet

Bruker kun foret regntøy nå,er ganske kaldt i bergen nå når det blåser sånn

Anonymkode: 976dc...57d

Skrevet

Her har de minste begynt med vinterdress. Frost på bilene sist uke og kaldt i bakken. De sitter jo mye på bakken.

de har kun strømpebukse og body under vinterdressen. Stiv kuling og regn i tillegg.

Anonymkode: 8604a...e39

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...