Gå til innhold

Noen med peiling på spillkonsoller her? Hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på å kjøpe Nintendo swich til datteren min på 9 til jul. Det er visst det som gjelder, særlig spillet Just Dance.. som i alle fall oppmuntrer til aktivitet de gangene hun skal spille.

Jeg kjøpte en Xbox Kinect 360 for mange år siden, så et alternativ er å revitalisere den.. men er den egentlig litt foreldet? Med tanke på å få tak i spill osv.

Hun har ikke hatt spillkonsoll før.. Xbox kinecten står pakket bort..

Anonymkode: e99ae...514

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nintendo har mest barnespill ☺️ Supermario kan du laste ned alle dei gode gamle slagerene, Donkeykong, osv.. vi har både PS, Xbox, Nintendo Wii, super Nintendo, nintendo 64, Xbox one 🤣 men Nintendo er mest i bruk hos hos. Barna er 4 til 10 år ☺️

Anonymkode: d7986...3fb

Skrevet

Vi har litt forskjellige konsoller. Men switch er mest i bruk her i huset. Hår for det meste i mariokart, splatoon og zelda. 

Anonymkode: 8d315...ed2

Skrevet

Tusen takk for svar :)

Den virker veldig brukervennlig. Både det at den kan brukes både på tv og håndholdt, og at den ikke tar så mye plass. Er det bare å plugge den i tv'en og spille? Og man kan laste ned spill, ikke bare kjøpe eksterne spill?

Jeg syns xbox'en er litt tungvint. Mange valg man må gjennom for å få i gang spillet og sånn.. er det litt enklere på Nintendo switch?

Vet dere om det finnes noen sånne musikkspill, som Garageband?

HI

Anonymkode: e99ae...514

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...