Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2017 #1 Skrevet 15. oktober 2017 Jeg lurer på å kjøpe Nintendo swich til datteren min på 9 til jul. Det er visst det som gjelder, særlig spillet Just Dance.. som i alle fall oppmuntrer til aktivitet de gangene hun skal spille. Jeg kjøpte en Xbox Kinect 360 for mange år siden, så et alternativ er å revitalisere den.. men er den egentlig litt foreldet? Med tanke på å få tak i spill osv. Hun har ikke hatt spillkonsoll før.. Xbox kinecten står pakket bort.. Anonymkode: e99ae...514
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2017 #2 Skrevet 15. oktober 2017 Nintendo har mest barnespill ☺️ Supermario kan du laste ned alle dei gode gamle slagerene, Donkeykong, osv.. vi har både PS, Xbox, Nintendo Wii, super Nintendo, nintendo 64, Xbox one 🤣 men Nintendo er mest i bruk hos hos. Barna er 4 til 10 år ☺️ Anonymkode: d7986...3fb
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2017 #3 Skrevet 15. oktober 2017 Vi har litt forskjellige konsoller. Men switch er mest i bruk her i huset. Hår for det meste i mariokart, splatoon og zelda. Anonymkode: 8d315...ed2
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2017 #4 Skrevet 15. oktober 2017 Tusen takk for svar Den virker veldig brukervennlig. Både det at den kan brukes både på tv og håndholdt, og at den ikke tar så mye plass. Er det bare å plugge den i tv'en og spille? Og man kan laste ned spill, ikke bare kjøpe eksterne spill? Jeg syns xbox'en er litt tungvint. Mange valg man må gjennom for å få i gang spillet og sånn.. er det litt enklere på Nintendo switch? Vet dere om det finnes noen sånne musikkspill, som Garageband? HI Anonymkode: e99ae...514
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå