Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2017 #1 Skrevet 15. oktober 2017 Jeg opplevde at baby ble tatt med katastrofesnitt og scoret 1 på apgar score. Ble flydd i hui og hast til ett annet sykehus og lagt i koma der i flere døgn . Babyen er frisk og rask nå, men jeg føler jeg har fått meg en skikkelig støkk etter dette. Andre her som har opplevd lignende? Anonymkode: eed8b...bd1
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2017 #2 Skrevet 15. oktober 2017 Ja, hadde alvorlig svangerskapsforgiftning, men ble ikke tatt alvorlig og holdt på å dø under fødsel pga kramper. Så var katastrofesnitt her også... Selvtilliten min fikk en alvorlig knekk og sliter enda m PTSD, men d går til tross for dette bra nå. Anonymkode: 6dd67...a0e
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2017 #3 Skrevet 15. oktober 2017 Traumepsykoloh hjelper 😃jeg ble frisk på 3 uker!! Anonymkode: 5e966...5a5
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2017 #4 Skrevet 15. oktober 2017 Jeg fikk en infeksjon i forbindelse med fødsel, som spredde seg via livmor og inn i blodet. Lå ett døgn på intensiven med livstruende blodforgiftning, svevde mellom liv og død rett og slett. Dette har gjort meg mer takknemlig for alt det gode jeg har i livet- de små ting i hverdagen- men også mer redd for å dø. Ikke redd for døden i seg selv, men livredd for å dø fra de kjæreste jeg har. Har fått kjenne på hvor skjørt livet tross alt er, både på godt og vondt... Anonymkode: d0fc8...777
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2017 #5 Skrevet 15. oktober 2017 Hva gjør en traumepsykolog? 😮 Jeg sliter mest i dag dersom jeg blir stressa, men plutselig nå og da får jeg panikk-anfall ut av d blå.. Anonymkode: 6dd67...a0e
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2017 #6 Skrevet 15. oktober 2017 Ja under første fødsel kom ikke morkaka ut, og de herjet veldig med meg. Brutalt. Andre svangerskap ble veldig skummelt pga det, klarte ofte ikke sove pga angstanfall. Da ble det heldigvis ks - av andre grunner. Ved tredje fødsel skulle jeg settes i gang med en sånn ballong som de skulle putte oppi - men da ble jeg helt hysterisk så det måtte de bare slutte med. Ble satt i gang med gelé istedet så da gikk det bra. Nå er jeg ferdig med svangerskap så da slipper jeg å være redd for det lenger. Anonymkode: 63172...939
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå