Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2017 #1 Skrevet 15. oktober 2017 Blir veldig glad for tips👏 Anonymkode: 27d57...844
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2017 #2 Skrevet 15. oktober 2017 Grønnsaksuppe med flatbrød Blomkålgrateng med poteter Traktkantarelsuppe med selvplukket sopp Røkt svinekam med hva som helst Pytt i panne med rester og poteter Kjøttpølser med potetmos og erter Anonymkode: e391f...209
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2017 #3 Skrevet 15. oktober 2017 Vi lager av og til taco med bønner i stedet for kjøtt, både bra og billig Ellers er svinekjøttdeig billig, så hjemmelagde kjøttkaker, med poteter og grønnsaker er også bra Og generelt er det mye billigere med mat som er i sesong, så akkurat nå kan du kjøpe lammekjøttdeig rimelig og grønnsaker som sellerirot og gulrøtter, da kan du lage lammekjøttkaker med ovngrønnsaker. Anonymkode: 9dcb4...84b
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2017 #4 Skrevet 15. oktober 2017 Fiskeboller i hvit saus med kokt potet, raspa gulrot og evt. rødbeter Ostesmørbrød karbonader og speilegg på brød omelett med div (løk, paprika, kokt skinke) Anonymkode: afd85...e06
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2017 #5 Skrevet 15. oktober 2017 ....Lapskaus av lapskausblanding og pølse. Ellers kjøp datovarer til 40-50% redusert pris. Anonymkode: b4723...dec
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2017 #6 Skrevet 15. oktober 2017 Sjekk alltid 50% boksene for middagsvarer blomkålgrateng med løk og pølsebiter pastagrateng med brokkoli, pølsebiter eller skinkebiter (bogskinke på boks), hvit saus/ostesaus og revet ost på toppen pølselapskaus wok med strimlet svinekjøtt, løk, paprika, sursøt saus og enten frossenpose med grønnsaker eller boksgrønnsaker pannekaker gulrotsuppe, løksuppe og tomatsuppe koteletter med brokkolisalat og fløtegratinerte poteter stekte kyllinglår med blomkålmos og båtpoteter spagetti og kjøttsaus pasta med stekte laksebiter, brokkoli til hjemmelagede hamburgere med salat og pommes frites eller båtpoteter Anonymkode: c9482...687
koro51 Skrevet 15. oktober 2017 #7 Skrevet 15. oktober 2017 Jeg har svart på slike tråder før men får aldri en takk. Dette tror jeg er den siste.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2017 #8 Skrevet 15. oktober 2017 28 minutter siden, koro51 skrev: Jeg har svart på slike tråder før men får aldri en takk. Dette tror jeg er den siste. Dette innlegget ditt her er vel ikke så mye å takke for? Anonymkode: c9482...687
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå