Gå til innhold

Ekskona til John Arne Riise

Anbefalte innlegg

Skrevet

Maria

Detvmå være et helvete å være henne, måtte forholde seg til familien Riise i mange år pga barna? Så stygge som mora til Riise, samt kona til Riise har vært mot henne på Facebook. 

Anonymkode: ea71b...c5d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uten at jeg kjenner de involverte så tror jeg heller ikke hun er den enkleste å ha med å gjøre😅

Anonymkode: 9780e...538

Skrevet

De fleste saker har mer enn en side, så siden jeg ikke kjenner noen av partene personlig og ikke aner hvem som sier og gjør hva bak kulissene velger jeg å tro at ballen nok kastes begge veier i den krigen.

Men det er synd det står barn midt oppi der.

Anonymkode: 9154c...740

Skrevet

Hun har da slengt mye dritt om den familien hun også, og spesielt mot Berit.

Anonymkode: 354cc...6f6

Skrevet

Javel...

Anonymkode: a210a...276

Skrevet

vel tenker at en sak alltid har 2 sider, så kan ikke legge skylden helt på riise familien heller

Skrevet

Noen som kan gi meg kortversonen av hva som har hendt i familien Riise? 

Anonymkode: 6220b...c58

Skrevet

Du kan google: helvete fra nord

og etterpå kan du si hva du mener. 

Anonymkode: c2257...3fd

Skrevet

Hun har vært helt alene med barna i alle år. Hun fortjener et minimum av respekt av dead beat dad John Arne og hans familie! De ble jo skilt pga John Arnes utroskap med Katie Price! Katie skrev til og med om det i boken!

All min respekt går til hun som har oppdratt de barna helt alene. 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻

Anonymkode: eb311...4fc

Skrevet
16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Leste litt nå. Må si hele familien burde vært skjermet fra media. Forstår mye mer nå hvorfor han er paranoid rundt folks tanker slik han uttalte seg på GKN lørdag. Uten å kjenne alle sidene av sakene her er det uansett ingen tvil om at det er barna jeg har mest medfølelse med!

Skrevet

Tråden er moderert for spekulasjoner

MB, moderator

Skrevet

Første ekskone uttalte seg vel også at hun holdt lav profil hver gang Riise hadde behov for å uttale seg om privatlivet - av hensyn til deres felles datter. Hun sa det ville ødelegge mye for han hvis den eeeegentlige årsaken til skilsmissen ble kjent med henne, altså første kone

Anonymkode: ea71b...c5d

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg googlet det, men kom ikke opp noe særlig. Fikk opp to facebook innlegg fra nåværende kone og moren. Men ikke noe mer. Hva fikk du opp da?

Anonymkode: 69304...49f

Skrevet
7 timer siden, Modesty Blaise. skrev:

Tråden er moderert for spekulasjoner

MB, moderator

Hva er dette for noe tull?! Slik sensurering er ikke greit! Det jeg skrev i innlegget er fakta slik han selv ha presentert det gjennom biografi og intervju på TV, senest i helgen. Skal man slette innlegg hvor det begrunnes med speskulasjon så bør man være helt sikker på at det som er skrevet ikke er offentlig kjent. Skal man være moderator må man faktisk gjøre jobben ordentlig. Ikke bare leke forsumsjef fordi man har fått en type maktposisjon. Misbruk av moderatorrollen. 

Ber om at innlegget gjenopprettes så raskt som mulig. Ingen grunn til å opptre som en kommunist.

Anonymkode: f6de2...cf8

Skrevet
37 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva er dette for noe tull?! Slik sensurering er ikke greit! Det jeg skrev i innlegget er fakta slik han selv ha presentert det gjennom biografi og intervju på TV, senest i helgen. Skal man slette innlegg hvor det begrunnes med speskulasjon så bør man være helt sikker på at det som er skrevet ikke er offentlig kjent. Skal man være moderator må man faktisk gjøre jobben ordentlig. Ikke bare leke forsumsjef fordi man har fått en type maktposisjon. Misbruk av moderatorrollen. 

Ber om at innlegget gjenopprettes så raskt som mulig. Ingen grunn til å opptre som en kommunist.

Legg det inn på ris&ros, så får du kanskje svar en gang til våren.....hvis du er heldig

Anonymkode: 25ff7...5c3

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Helt feil. Det er heller motsatt, skal man la være å slette innlegg så bør man være helt sikker på at det som er skrevet har vært offentlig kjent. Det er bedre å slette for mye enn for lite når det gjelder å beskytte en uskyldig tredjepart som barn alltid er. 

Skrevet
25 minutter siden, Yellow Brick Road skrev:

Helt feil. Det er heller motsatt, skal man la være å slette innlegg så bør man være helt sikker på at det som er skrevet har vært offentlig kjent. Det er bedre å slette for mye enn for lite når det gjelder å beskytte en uskyldig tredjepart som barn alltid er. 

Men du sier vel strengt tatt ikke det motsatte her?🤔

Jeg skrev i utgangspunktet om Riise selv, ikke barna hans... Innlegget mitt var et svar på innlegget hvor det ble spurt om kortversjonen av familien Riise.

Skrevet

Jeg kan ikke svare på hva du skrev, for det har blitt sletta. Jeg svarer på det du sier om at man må være 100% sikker på at det ikke har blitt skrevet offentlig før. 

Du: Skal man slette innlegg hvor det begrunnes med speskulasjon så bør man være helt sikker på at det som er skrevet ikke er offentlig kjent.

Jeg: Skal man la være å slette innlegg så bør man være helt sikker på at det som er skrevet har vært offentlig kjent.

Det er så vidt jeg kan se det motsatte av hverandre.

Skrevet
3 timer siden, Yellow Brick Road skrev:

Eller kanskje folk som leser her inne bør ha litt kildekritikk? Vi kan da ikke tro at husmødrene sine påstander på DIB er den absolutte sannhet. 

Klart vi må få kunne spekulere litt i kjendiser sine liv, hjelpes! 

Det er vel også slik at det som en leser i Se og Hør heller ikke alltid er sant, men man må jo kunne få gjenfortelle det. 

En må jo også få kunne gjenfortelle fordi om en har misforstått. Sikkert flere som så samme program, leste samme artikkel, som kan si i mot om det var noe å si i mot. 

Det er diskusjonsforum på nett, ikke en doktoravhandling. 

Anonymkode: 58ac7...4a8

Skrevet

Det kan du si. Men kildekritikk er fremmedord for ganske mange, dessverre. 

Skrevet
3 timer siden, Yellow Brick Road skrev:

Jeg kan ikke svare på hva du skrev, for det har blitt sletta. Jeg svarer på det du sier om at man må være 100% sikker på at det ikke har blitt skrevet offentlig før. 

Du: Skal man slette innlegg hvor det begrunnes med speskulasjon så bør man være helt sikker på at det som er skrevet ikke er offentlig kjent.

Jeg: Skal man la være å slette innlegg så bør man være helt sikker på at det som er skrevet har vært offentlig kjent.

Det er så vidt jeg kan se det motsatte av hverandre.

Korter ned litt nå.

Jeg: skal man slette - være sikker på at det ikke er offentlig kjent.

Du: skal man ikke slette - være sikker på at det er offentlig kjent.

Dette er jo ikke det motsatte av hverandre? Essensen er det samme, men med ulik ordlyd. Det motsatte av det jeg skrev ville vært at man skal slette om det er offentlig kjent. Og det er jo da sensur.

Skrevet
På 16. oktober 2017 den 0.48, Anonym bruker skrev:

Leste litt nå. Må si hele familien burde vært skjermet fra media. Forstår mye mer nå hvorfor han er paranoid rundt folks tanker slik han uttalte seg på GKN lørdag. Uten å kjenne alle sidene av sakene her er det uansett ingen tvil om at det er barna jeg har mest medfølelse med!

Enig! De burde ha vært skjermet fra media! 

Skrevet
På 16. oktober 2017 den 9.21, Anonym bruker skrev:

Jeg googlet det, men kom ikke opp noe særlig. Fikk opp to facebook innlegg fra nåværende kone og moren. Men ikke noe mer. Hva fikk du opp da?

Anonymkode: 69304...49f

Jeg fikk opp at Berit kaller John Arne Riises eks for helvete fra nord. Synes du at det er en klok uttalesle til et menneske som har to barn med ham? Jeg reagerer ihvertfall. Han hadde en eks som sikkert hadde sitt å si. Ikke uvanlig. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...