Gå til innhold

Hvilken/ Hvilke adventskalendere ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får barna deres i år ? Og hva vil kalenderen(e) koste? 

Anonymkode: 8644e...bdc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, vi bruker vel en tier på sjokkiskalender fra Europris, tenker jeg. Ungene begynner å bli store, ingen gidder pakkekalender-fjas. 

Anonymkode: e2712...dc1

Skrevet

Tenåringene får en sånn fra Europris med nesten som twist i, hva heter de Celebration eller noe sånt, er japp, milky, twix og slike sjokolader i. 

Fant bilde av den på nett, og de har den på Europris. Tror den kostet 199 kr

https://www.google.no/search?q=celebration+adventskalender&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwjSkpXovvLWAhUBApoKHdWWAIEQsAQILg&biw=1366&bih=662#imgrc=HFd8vtkxQ-P7OM:

Jenta på 8 år får pakkekalender, stort sett gaver for mellom 5 og 15 kr i den. Mye fra Ebay, alt fra pepperkakeformer til hårstrikker, nailstickers med julemotiv, sokker med søte pusekatter osv. Fyller opp der jeg mangler med små sjokader, tyggis o.l. Den kommer nok på samme pris som den til tenåringene drøye 200 kr.

Anonymkode: c6960...17e

Skrevet

De vil vel ha Lego sin kjenner jeg de rett. Vurderer Playmobil 123 til minstemann på 2.

Vurderer å droppe pakkekalender i år hvertfall, det er så vanskelig å finne på ting til den.

Anonymkode: 089e2...7a1

Skrevet

11-åringen er fornøyd med Flax skrapekalender. Mulig det blir en av dem til 100 kr og en til 50 hvis begge varianter finnes i år og.

8-åringen ønsker seg pokemonkort-kalender. At jeg pakker inn pokemonkort til hver dag. 

Har hatt pakkekalendere tidligere, men selv barna innser at masse sv småtingene jo bare blir liggende som rot etterpå. Så det synes de ikke er nødvendig lenger. 

Anonymkode: 1817c...57a

Skrevet

Tenker det blir Kinder eller Haribokalender til 13 åringen (199,-), og Flaxkalender til 9 åringen (han er ikke så glad i godteri)

Skrevet

Her blir det Forskerfabrikken til 9 åringen og kalendergaver fra Ludostore til 5 åringen.👍🏻 

Anonymkode: f88c6...bad

Skrevet

Blir nok billig sjokoladekalender om alle ungene tåler det (har ikke sjekket om de inneholder hvete eller nøtter).

Anonymkode: 1bc56...e10

Skrevet

Forskerfabrikkens + 10-kroners sjokoladekalender.

Skrevet

Hver sin 10—kroners sjokoladekalender, de er 9 og 6. 

Anonymkode: 6ae59...2d8

Skrevet

Pakke og en sjokolade kalender og mulig han får noe av faren og besteforeldrene og

Skrevet

6 åringen får den fra Glitter til 299,-

2 åringen får sjokoladekalender

Anonymkode: a124c...659

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...