GĂ„ til innhold

Hjelp! Smerter nonstop!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

KjĂŠre alle sammen.

Jeg trenger svar pÄ et spm. Jeg er 16+6 I dag. De siste to dÞgnene har jeg hatt helt for jÊvlig smerter i magen og korsryggen.

FÞrste kvelden startet det med vondt i korsryggen nonstop og etterhvert bredte det seg til nedre delen av magen. Hele natta fikk jeg ikke sove da det ikke gav seg. Stod opp pÄ morgenen og det bare fortsetter. Merket at livmoren har vokst litt. Har fremdeles vondt i korsryggen men smertene i magen kommer og gÄr med jevne mellomrom. Kjenner at livmoren strammer seg hver gang jeg fÄr disse smertene som varer i Max 10 sek. 

Dette har pÄgÄtt nÄ i to dÞgn. Vet noen hva dette kan vÊre? Noen som har hatt lignende smerter? Evnt hvor lenge varte dette?

ForÞvrig sÄ tÄler jeg smerter men dette er vondt!! Ingen blÞdning eller urin som lukter in case u.v.i. Er sÄ sliten vil bare sove og ikke ha vondt lengre. Takker alle som gidder Ä svare. Har hÞrt om voksesmerter men klarer ikke Ä finne pÄ noen norske sider at de varer sÄ lenge og at det er sÄ vondt. Googlet pÄ engelsk og der poppet der frem et par sider som beskriver voksesmerter for Ä vÊre sÄ vonde.  Men hadde vÊrt greit Ä vite om noen har opplevd liknende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det i magenmagen eller i bekkenet og halebenet? 

Skrevet

Hei =)

Det var i magen. Nedre del av magen og korsryggen. Jeg kunne se hvordan livmoren bevegde seg og drev og jobbet sĂ„ tror rett og slett at det var voksesmerter. Holdt pĂ„ i noen dager. Det har endelig gitt seg i dag og jeg har gĂ„tt fra Ă„ ha ingen mage til en lite  mini mage🌾 Kjente livmoren vokse fra nedre del helt til navlen. *poff* sĂ„ fikk jeg mage.

Men takk for at du gadd Ă„ spĂžrre 😊💟 Jeg skjĂžnte ikke hva det var og tenkte at kanskje andre hadde opplevd det samme men tydeligvis ikke. Trodde ikke det skulle gjĂžre sĂ„ vondt men tydeligvis sĂ„ er det unntak.

Skrevet

Det er lov Ă„ ta en tur til lege, evt jordmor â˜ș

Anonymkode: 59112...785

Skrevet (endret)

Yup i know.

Jordmor var stengt i dag sÄ tar kontakt i morgen og legen hadde som vanlig ikke time fÞr om noen dager.

Men tar kontakt med jordmor.

Som sagt sĂ„ er alt bra nĂ„ men tar en tur for det 🖒😊

Endret av OhBaby❀
  • 3 uker senere...
Skrevet

Jeg hadde faktisk akkurat samme opplevelse! Hadde kjempevondt i tre dager, det strammet og var Þmt. MÄtte ogsÄ tisse hele tiden, sÄ trodde kanskje det var noe med blÊra/uvi. Dro til legen og testet, men slo ikke ut. SÄ ble det plutselig bedre og poff sÄ hadde jeg en liten mage :P Skikkelig pussig Ä lese om det her ogsÄ. Jeg er 14+4.

Skrevet

Ja det var skikkelig pussigđŸ€ŁÂ Mye rart som skjer med kroppen:)Plutselig sĂ„ bare dukket det opp en liten mage. Og nĂ„ har den blitt litt stĂžrre❀Kjenner at livmoren jobber men det er ikke noe smerter heldigvis. Er 19+6 i dag.

De tre eller fire dagene for ett par uker tilbake var helt forferdelig! Ønsker deg lykke til videre🌾

Skrevet

Kan vÊre kynnere :) Eller Uvi (trenger ikke lukte eller svi). sjekk med Jm. 

I begge mine svangerskap har jeg hatt ganske vonde kynnere fra uke 14-16 Og Google kan si sÄ mye de vil om at kynnere ikke skal vÊre vonde, noen av oss har det -uten at det er farlig, men verdt Ä sjekke de for Ä vÊre sikker.

Anonymkode: 371c1...5ef

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...