Gå til innhold

Hjelp! Smerter nonstop!!


OhBaby❤

Anbefalte innlegg

Kjære alle sammen.

Jeg trenger svar på et spm. Jeg er 16+6 I dag. De siste to døgnene har jeg hatt helt for jævlig smerter i magen og korsryggen.

Første kvelden startet det med vondt i korsryggen nonstop og etterhvert bredte det seg til nedre delen av magen. Hele natta fikk jeg ikke sove da det ikke gav seg. Stod opp på morgenen og det bare fortsetter. Merket at livmoren har vokst litt. Har fremdeles vondt i korsryggen men smertene i magen kommer og går med jevne mellomrom. Kjenner at livmoren strammer seg hver gang jeg får disse smertene som varer i Max 10 sek. 

Dette har pågått nå i to døgn. Vet noen hva dette kan være? Noen som har hatt lignende smerter? Evnt hvor lenge varte dette?

Forøvrig så tåler jeg smerter men dette er vondt!! Ingen blødning eller urin som lukter in case u.v.i. Er så sliten vil bare sove og ikke ha vondt lengre. Takker alle som gidder å svare. Har hørt om voksesmerter men klarer ikke å finne på noen norske sider at de varer så lenge og at det er så vondt. Googlet på engelsk og der poppet der frem et par sider som beskriver voksesmerter for å være så vonde.  Men hadde vært greit å vite om noen har opplevd liknende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei =)

Det var i magen. Nedre del av magen og korsryggen. Jeg kunne se hvordan livmoren bevegde seg og drev og jobbet så tror rett og slett at det var voksesmerter. Holdt på i noen dager. Det har endelig gitt seg i dag og jeg har gått fra å ha ingen mage til en lite  mini mage🌸 Kjente livmoren vokse fra nedre del helt til navlen. *poff* så fikk jeg mage.

Men takk for at du gadd å spørre 😊💟 Jeg skjønte ikke hva det var og tenkte at kanskje andre hadde opplevd det samme men tydeligvis ikke. Trodde ikke det skulle gjøre så vondt men tydeligvis så er det unntak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yup i know.

Jordmor var stengt i dag så tar kontakt i morgen og legen hadde som vanlig ikke time før om noen dager.

Men tar kontakt med jordmor.

Som sagt så er alt bra nå men tar en tur for det 🖒😊

Endret av OhBaby❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg hadde faktisk akkurat samme opplevelse! Hadde kjempevondt i tre dager, det strammet og var ømt. Måtte også tisse hele tiden, så trodde kanskje det var noe med blæra/uvi. Dro til legen og testet, men slo ikke ut. Så ble det plutselig bedre og poff så hadde jeg en liten mage :P Skikkelig pussig å lese om det her også. Jeg er 14+4.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det var skikkelig pussig🤣 Mye rart som skjer med kroppen:)Plutselig så bare dukket det opp en liten mage. Og nå har den blitt litt større❤Kjenner at livmoren jobber men det er ikke noe smerter heldigvis. Er 19+6 i dag.

De tre eller fire dagene for ett par uker tilbake var helt forferdelig! Ønsker deg lykke til videre🌸

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være kynnere :) Eller Uvi (trenger ikke lukte eller svi). sjekk med Jm. 

I begge mine svangerskap har jeg hatt ganske vonde kynnere fra uke 14-16 Og Google kan si så mye de vil om at kynnere ikke skal være vonde, noen av oss har det -uten at det er farlig, men verdt å sjekke de for å være sikker.

Anonymkode: 371c1...5ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...