Gå til innhold

John Arne Riise

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ta og google "helvete fra nord"

Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At det var sleivete av Berit og gjøre det hun gjorde, men på et tidspunkt blir man faktisk lei.  Dette er en gammal sak og jeg skjønner ikke hvorfor du drar det opp nå

Anonymkode: e4b6b...6a5

Skrevet
1 time siden, koro51 skrev:

Ta og google "helvete fra nord"

Hva synes dere?

Jeg skjønner ikke hvorfor du drar dette opp. Jeg skjønner heller ikke hvorfor du skriver John Arne Riise, når det er moren du vil frem til

Anonymkode: cd537...b67

Skrevet

Hva jeg synes....

Tenker denne gutten kom i en situasjon han ikke helt håndterte. Mye fame, og mye penger. 

Ser en på mora, så har vel hun neppe utstyrt han riktig helt fra barnsben av, eller evnet å hjelpe han når han ble fotball proff. Jeg vet ikke hvilket forhold han har eller har hatt til sin far. 

Så kommer disse flotte unge  fotomodell kvinner og vil ha litt av hans penger, fame og gull. 

Tenker han er litt offer. Mora sin omsorg har sikkert vært god nok, og det er mange haier som er ute etter disse fotball proffene sine penger. Og så litt offer for se og hør etc. som publiserer sanne og mindre sanne historier. 

Hva var poenget med hele formalisering av skilsmisse? Alle visste han hadde vært gift. Alle vet gangen i en skilsmisse eller kan finne det ut. 

Uff, det skulle aldri ha blitt trykket. 

Anonymkode: 268c6...c6c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...