Gå til innhold

Hvor mye penger bruker dere på julegaver?

Anbefalte innlegg

Skrevet
52 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Et tips, kan gjøre gode kupp på www.lekekassen.no ☺️☺️

Anonymkode: c35de...3f1

Tusen takk for tipset nå reddet du dagen min :D Ble ferdig med tre julegaver å betalte bare 600 kr totalt :D

For å trekke frem noen billige leker som jeg kjøpte der: monopol junior anna og elsa versjon: 76 kr. Pekebok til baby 20 kr. Liten leketraktor med lyd og 4 dyr 118 kr. Legosengesett 140 kr. 

Anonymkode: c554f...3bb

Videoannonse
Annonse
Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Unnskyld men kan du spesifisere foreldre og besteforeldre og hverandre? Er besteforeldre barnas besteforeldlre?

Anonymkode: cd08f...669

Våres besteforeldre og våres foreldre 😊

Anonymkode: da5c2...c6e

Skrevet

Tidligere år har vi gitt barna presanger for bortimot 2000,- hver, men det blir et forbruk vi vil slite med å opprettholde i lengden, så vi kommer nok til å kutte ned på det. Lete etter presanger på tilbud i god tid ol., slik at de kan få fine presanger uten at det koster skjorta. 

Vi har også svidd av mye penger på gave til familie. Mellom 700-1000,- til hver (bare voksne), men det kommer vi også til å slutte med. Kanskje vi legger oss på 100-300,- i år? Litt avhengig av hva vi gir. Vi skal nok få til noen fine gaver til en billigere penge. 

Men... når det kommer til presanger til mannen og meg er vi rause 🙈😂 Vi får ikke mye gaver av familie (jeg har ingen familie i det hele tatt, og mannens familie går ikke bananas på gavefronten, for å si det sånn), så vi pleier å gi hverandre litt ekstra. Når barna har lagt seg på julaften tar vi en juleøl eller et glass vin og åpner noen fine gaver fra og til hverandre. Det er veldig hyggelig. Så der kan vi fort svi av 5000,- el. (hver) avhengig av hva vi har ønsket oss.

Anonymkode: 9f5d6...cd4

Skrevet
20 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor får barna for så lite? Håper du mener 10.000—15.000 HVER!? 

Anonymkode: f000b...2b8

Ja de får for 10.000-15.000,- hver. I år blir det IPhoneX til alle, en annen elektronisk ting til ca 4.000,- og mest sannsynnelig noe klær i tillegg. Er egentlig redddet nærmer seg 20.000,- pr barn i år.. Har allerede kjøpt noe sminke/parfyme så det blir fort store summer til disse barna. 

Anonymkode: 150a6...ec9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...