Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2017 #1 Skrevet 14. oktober 2017 Huden der er så slapp. Ikke rynker som plager meg, men at øyenbrynene nesten går i ett med øyet. Når jeg attpåtil har posete øyelokk og høyt hårfeste så ser jeg jo utrolig teit ut. Er det tidlig å begynne med botox? Anonymkode: 49232...99b
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2017 #2 Skrevet 14. oktober 2017 Ja, det synes jeg er altfor tidlig. Anonymkode: 799a2...a92
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2017 #3 Skrevet 14. oktober 2017 Nei det er ikke for tidlig. Er det en plage for deg så Værsågod. Men vær veldig obs.. jeg kjenner flere som har sett seg blinde på eget utseende etter de har tatt botox, og de ender om med å se eldre ut enn de er fra før. De tar så mye at de ligner på gamle folk som prøver å se unge ut;-) jeg har tatt i sinnarynka en gang selv. Men fant ut at ansiktet mitt er penere med linjer:) Anonymkode: 9b9f9...5f1
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2017 #4 Skrevet 14. oktober 2017 Det er alltid for tidlig å begynne med botox, uansett om du er 27 eller 72. Anonymkode: 54e50...be6
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2017 #5 Skrevet 14. oktober 2017 Botox er jo for å forebygge rynker, så ikke for tidlig. Anonymkode: 08245...a3d
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2017 #6 Skrevet 14. oktober 2017 Vil tro botox ikke vil hjelpe når det ikke er rynker som er "problemet" ditt. Om det er øyelokkene som er tunge så er det ev. det du kan gjøre noe med, men tar du botox risikerer du jo bare å forsterke problemet ditt. Og ellers - ja, det er for tidlig, du risikerer at du blir tidlig gammel, slik hun over skriver. Du lammer muskulaturen i ansiktet, på kort sikt får du mindre rynker - på lang sikt endrer du mimikken og psyken din, hvordan du føler deg og hvordan andre ser på deg (dette er reelt og forsket på). Jobb heller med å akseptere deg selv, fokuser på andre ting. Gjør noe med det du kan gjøre selv, kosthold, kosthold og kosthold, trening og livsstil ellers... og aksepter resten. Anonymkode: 49702...059
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2017 #7 Skrevet 14. oktober 2017 Hvis problemet egentlig er tunge øyelokk, så må det vel være bedre å løfte de? Anonymkode: 799a2...a92
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå