Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2017 #1 Skrevet 14. oktober 2017 Vil du dele erfaring? Jeg har nesten bestemt meg for å opr meg. Tenker å gjøre det på januar. Har slitt med vekta i mange år, hele livet egentlig. Ytallige slankekurer. ( trenger ikke råd om livstilsendring osv osv) Ønsker erfaringer med å opr gastric sleeve.. noen? Anonymkode: d66c2...b28
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2017 #2 Skrevet 14. oktober 2017 Har ikke gjort det selv, men pappan min har. Har fulgt han nøye i prosessen😊 Anonymkode: 82ebd...644
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2017 #3 Skrevet 14. oktober 2017 Jeg gjor det for 2år siden ☺️ Gikk ned fra 110 til 57 kg på under 1 år. Vert så heldig at jeg har sluppet unna løshud og. Ingen komplikasjoner etter operasjonen. Lever helt normalt, bare med sunt konsthold og trening. Men i det siste har jeg kjent på angsten av å legge på meg igjen, går på vekta sikkert 10 ganger for dagen. Tenker at jeg har lagt på meg selv om vekten viser 56-57. Føler meg tykk, selv om mannen kan telle ribbebena og ryggsøylen min. Så det har noen baksider og 😤 men jeg hadde gjort det igjen 😚 Anonymkode: 5d443...62a
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2017 #4 Skrevet 14. oktober 2017 Jeg har. Meld deg inn i slankeopererte på Facebook Anonymkode: 0c36b...64b
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2017 #5 Skrevet 14. oktober 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg gjor det for 2år siden ☺️ Gikk ned fra 110 til 57 kg på under 1 år. Vert så heldig at jeg har sluppet unna løshud og. Ingen komplikasjoner etter operasjonen. Lever helt normalt, bare med sunt konsthold og trening. Men i det siste har jeg kjent på angsten av å legge på meg igjen, går på vekta sikkert 10 ganger for dagen. Tenker at jeg har lagt på meg selv om vekten viser 56-57. Føler meg tykk, selv om mannen kan telle ribbebena og ryggsøylen min. Så det har noen baksider og 😤 men jeg hadde gjort det igjen 😚 Anonymkode: 5d443...62a Takk, og Så godt å høre. Håper virkelig jeg også kan være så heldig. 🙏 Tips til føde første uka? Anonymkode: d66c2...b28
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2017 #6 Skrevet 14. oktober 2017 44 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har. Meld deg inn i slankeopererte på Facebook Anonymkode: 0c36b...64b Har veldig lyst, men ønsker ikke at folk ser jeg er medlem, så da får jeg ikke det til. 🤔 Anonymkode: d66c2...b28
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2017 #8 Skrevet 15. oktober 2017 Opererte i februar 16. Strålende fornøyd. Var sløv det første døgnet pga morfin, tok en uke ferie og var tilbake på jobb Anonymkode: c6432...43c
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2017 #9 Skrevet 15. oktober 2017 Ble operert på offentlig sykehus i august i år. Ingen store plager i etterkant så langt ihvertfall.. Angrer ikke og går sakte men sikkert ned i vekt... Følger opplegget fra sykehuset så godt jeg kan, ikke kommet så godt i gang med trening enda på grunn av lavt energinivå.. Anonymkode: b251c...e6d
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2017 #10 Skrevet 15. oktober 2017 Gjorde det for to år siden og gikk ned fra 97 til 69 og kunne ikke vært mer fornøyd, absolutt verd det! Anonymkode: abaee...f47
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2017 #11 Skrevet 15. oktober 2017 Er det galskap når en "kun" er 15 kg for tung? Har vært 30 kg over også, men det er lenge siden nå. Jeg sliter veldig med å holde vekten stabil og har de siste årene fått vansker med å gå ned, det vil si at det går veldig sent. Anonymkode: a482c...7ee
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2017 #12 Skrevet 15. oktober 2017 23 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er det galskap når en "kun" er 15 kg for tung? Har vært 30 kg over også, men det er lenge siden nå. Jeg sliter veldig med å holde vekten stabil og har de siste årene fått vansker med å gå ned, det vil si at det går veldig sent. Anonymkode: a482c...7ee Ja det er galskap og ingen kirurg i Norge vil operere deg med så liten overvekt.. En operasjon er for alltid og det er en liten prosent som får alvorlige plager.. Det er og bør være aller siste utvei og forbeholdt de som er sykelig overvektig.. Anonymkode: b251c...e6d
Kaffekjerring Skrevet 15. oktober 2017 #13 Skrevet 15. oktober 2017 To år siden min sleeve. Gått ned godt over 60 kg og har ikke angret etter dag 3 postop, da gå alle katastrofetankene seg. Det skal også sies at jeg har hatt et svangerskap i mellomtiden og det gikk bra, selv om det ikke anbefales. Det er ikke noe lettvindt løsning og du må jobbe på lik linje som om man går ned i vekt. Men operasjonen hjalp meg på den måten at jeg "måtte" spise bra og rett eller så kunne det gå galt, altså jeg kunne bli dårlig feks. Det har vært en overgang, men en veldig fin overgang. Pass på å få med deg hodet på veien, det kan lønne seg å få pratet seg klar før operasjonen. Ikke les deg halvt ihel, da ender det bare med mye skremsel, selv om man jo burde være klar over komplikasjonene etter en slik operasjon. Det er tukling med den naturlige anatomien som ikke kan reverseres, men jeg ser ikke noen grunn til at jeg skal reversere min fine, lille magesekk heller. Det var et etterlengtet og godt hjelpemiddel jeg fortsatt har mye av ennå😁
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2017 #14 Skrevet 15. oktober 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Er det galskap når en "kun" er 15 kg for tung? Har vært 30 kg over også, men det er lenge siden nå. Jeg sliter veldig med å holde vekten stabil og har de siste årene fått vansker med å gå ned, det vil si at det går veldig sent. Anonymkode: a482c...7ee I utganapunkter er det ekstremt med en operasjon med såpass lite overvekt men det kommer jo litt an på definisjonen din av overvekt, hva er vekten og høyden din? Bmi’en min var «bare» 33 og hadde ikke fått dekker det inder offentlige men jeg valgte å betale det privat selv. Anonymkode: abaee...f47
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå