Gå til innhold

Hvor mye håndsåpe bruke dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange ml i uka, ca? Har en beholder med 500 ml, snart tom. Satt inn på badet tidlig i uka. Kom til å tenke på om det er mye eller lite. 3 stk som vasker hendene :P

Anonymkode: d5f92...1c3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En halvliter såpe i uka? Herlighet, det er ikke noe annet enn sløsing. Kjøper såpe i femliterskanne og bruker kanskje 1 1/2 slik kanne pr år. 

Anonymkode: 814f5...452

Skrevet

Aner ikke, men ihvertfall ikke en halv liter i uka! Hvor ofte vasker dere hendene egentig? Og hvor mye såpe hver gang?

Vi er tre stk i husholdningen, pluss gjester. Vi har to bad, men fyller ikke såpedispenserene mer enn en gang i mnd eller noe. Og da vasker vi hender hver morgen, hver gang vi har vært på toalettet, hver gang vi skal lage mat og svært ofte når vi kommer inn etter å ha vært ute. 

Anonymkode: 6988c...07f

Skrevet

350-500 ml i uka regner jeg med. Hat to unger som er ivrige på håndvask og vi voksne vasker de en del vi også.

Anonymkode: 8689a...a66

Skrevet

Hi her. Jeg vasker hendene hvis jeg har skiftet bleie, vært på do, tatt klesvask, hivi søppel, tatt på rått kjøtt, vært i butikken/på kjøpesenteret, hvis jeg skal lage julegaver (håndarbeid), vasker også hendene før jeg lager mat. Synes jeg vasker hendene normalt mye.. mannen det samme.

Anonymkode: d5f92...1c3

Skrevet

Kjøp skumsåpedispenser.  Miljøvennlig og billig. 99kr på Skeidar

Anonymkode: d66a7...ea4

Skrevet

En halvlitersflaske varer minst en mnd. Vi er fem stk. Bruker bare ett "trykk" pr vask.

Anonymkode: d34d6...a98

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...