Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2017 #1 Skrevet 14. oktober 2017 Enkelte ganger er han bare så ufattelig blind og tankeløs! Vi har ei lita tulle på 3 uker, og allerede nå klarte han å kjøre på vogna som kostet nærmere 14.000 kr! Den er most, går absolutt ikke ant å bruke den! Takk og pris for at litja ikke lå ute og sov i den, det kunne gått riktig ille for seg. Hvordan klarer dem å kjøre på ei vogn som er så stor??? Hadde den vært rosa og han syntes den var stygg, kunne jeg forstått hvis han gjorde det med viten og vilje, men i helvette da! Jeg har ikke 5.000 kr. akkurat nå for å hoste opp en ny vogn. Driter i kjærra, den kjører jeg ikke uansett!!!! Jeg går snart ut av mitt gode skinn av sinne og frustrasjon!!!!!!! Anonymkode: d96bd...db6
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2017 #2 Skrevet 14. oktober 2017 Som du skriver, det var et uhell. Det at du er sint endrer ikke situasjonen, pust dypt. Men en ting jeg lurer på, du sier av DU ikke har penger til ny vogn, men når han kjørte over vognen, hvorfor skal du kjøpe ny, det bør vel han gjøre? Og det ikke bare en billig erstatning, men en tilsvarende den han ødela. Dere bør også sjekke om det går på innboforsikringen deres Anonymkode: d661a...1e5
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2017 #3 Skrevet 14. oktober 2017 Men i alle dager...hvor er det dere parkerer vogna? Anonymkode: 0acbe...f9d
Himmel og hav Skrevet 14. oktober 2017 #4 Skrevet 14. oktober 2017 Om det var han som kjørte på den, så er det vel han som bør tømme sparekontoen og kjøpe en ny.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2017 #5 Skrevet 14. oktober 2017 Jaja.. han får kjøpe ny Så får han heller ta opp 14 000 i lån og ofre - Røyk? - Brus? - Godteri? - Treningssenter? - Nye klær - Luksusprodukter (barberkrem, nye høvler, dyr dusjsåpe) Han må kutte ned på sine ting, for å gjøre opp for sin dumhet Anonymkode: 2bd8f...b99
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2017 #6 Skrevet 14. oktober 2017 Jeg lurer på to ting. 1: Hvorfor i huleste bruke 14 000 på en barnevogn?!? 2: Hvorfor parkere barnevogna slik at det er mulig å kjøre over den? Ellers: ro deg ned, uhellet et skjedd, det blir ikke noe bedre av at du fyrer deg opp så innmari. Anonymkode: 385e3...266
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2017 #7 Skrevet 14. oktober 2017 Håper du ikke parkerer vogna slik at den kan kjøres på når barnet ligger i den! Anonymkode: a72c7...c07
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2017 #8 Skrevet 14. oktober 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg lurer på to ting. 1: Hvorfor i huleste bruke 14 000 på en barnevogn?!? 2: Hvorfor parkere barnevogna slik at det er mulig å kjøre over den? Ellers: ro deg ned, uhellet et skjedd, det blir ikke noe bedre av at du fyrer deg opp så innmari. Anonymkode: 385e3...266 Skal hun gjemme den på innsiden av en hundegård, mener du? Hvorfor går folk i gatene, når biler kan kjøre der!? Anonymkode: 2bd8f...b99
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2017 #9 Skrevet 14. oktober 2017 Vi har felles økonomi, så tenker at det blir vårt problem. Dette vil ramme oss alle, uansett hvilken løsning vi kommer frem til. Jeg vil (desverre?) ha lik vogn, da jeg er strålende fornøyd med den vi har- til mannens store fortvilelse. Grunnet økonomien pr dags dato blir det vanskelig... Vi har igrunn grei økonomi, men har hatt både vannlekkasje, kjøleskap og vaskemaskin som har røket den siste tiden. Det har gått utover økonomien, særlig når vi på toppen av det hele har fått barn Jeg parkerte den på utsiden av huset, også har mannen rygget nært inngangspartiet fordi han skulle løfte noen ting inn i bilen. Så kræsj sa det, så var visst vognen ferdig flatpakket og klar for dynga Anonymkode: d96bd...db6
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2017 #10 Skrevet 14. oktober 2017 Vogn til 14000? Himmel... Anonymkode: ad756...abe
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2017 #11 Skrevet 14. oktober 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg lurer på to ting. 1: Hvorfor i huleste bruke 14 000 på en barnevogn?!? 2: Hvorfor parkere barnevogna slik at det er mulig å kjøre over den? Ellers: ro deg ned, uhellet et skjedd, det blir ikke noe bedre av at du fyrer deg opp så innmari. Anonymkode: 385e3...266 Vi har arvet det meste annet og kjøpt ting brukt, men ønsket å unne oss ei ordentlig vogn. Dette er førstemann, så tenkte vogn kunne vi kjøpe ny da vi ønsker bruke det til fremtidige barn i tillegg. Tror du virkelig jeg tenkte "oi, her passer det bra å plassere vognen slik at mannen kan kjøre over den"? Den er såpass stor at han lett burde sett den hvis han brukte speilene da han rygget. Anonymkode: d96bd...db6
Evablaum Skrevet 14. oktober 2017 #12 Skrevet 14. oktober 2017 "Hvordan klarer dem å kjøre på en vogn som er så stor?" Hvem er "dem"?
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2017 #13 Skrevet 14. oktober 2017 16 minutter siden, Evablaum skrev: "Hvordan klarer dem å kjøre på en vogn som er så stor?" Hvem er "dem"? Mannen da! Fornøyd?!? Men mannfolk generelt er så jævla distret til tider at jeg får både fnatt og magesår! HI Anonymkode: d96bd...db6
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2017 #14 Skrevet 14. oktober 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Mannen da! Fornøyd?!? Men mannfolk generelt er så jævla distret til tider at jeg får både fnatt og magesår! HI Anonymkode: d96bd...db6 Du har vel selv valgt ham? Anonymkode: 385e3...266
Mostly Harmless Skrevet 14. oktober 2017 #15 Skrevet 14. oktober 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Mannen da! Fornøyd?!? Men mannfolk generelt er så jævla distret til tider at jeg får både fnatt og magesår! HI Anonymkode: d96bd...db6 Kjære deg, tenk deg at du har gjort en kjempetabbe og er sint på deg selv. Så kommer mannen og hudfletter deg i tillegg som om du gjorde det med vilje. Ville du blitt et bedre menneske og mindre tilbøyelig til å gjøre tabber av å skjelles ut? Ja, det er sure penger, men heldigvis lå det ingen oppi. Nå vet dere hvor fort det kan gå helt galt, og kan finne et tryggere sted å parkere vogna når barnet sover der.
Evablaum Skrevet 14. oktober 2017 #16 Skrevet 14. oktober 2017 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Mannen da! Fornøyd?!? Men mannfolk generelt er så jævla distret til tider at jeg får både fnatt og magesår! HI Anonymkode: d96bd...db6 Er de?
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2017 #17 Skrevet 14. oktober 2017 Sjekk om det går på innboforsikringen? Vi har en superforsikring som dekker uhell og ulykker så regner med vi kunne kommet unna med en egenandel. Anonymkode: 7d42e...7c0
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2017 #18 Skrevet 14. oktober 2017 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Mannen da! Fornøyd?!? Men mannfolk generelt er så jævla distret til tider at jeg får både fnatt og magesår! HI Anonymkode: d96bd...db6 Oi , generalisering much ?! Da tror jeg heller det er dine valg det er noe galt med , for denne typen mannfolk er ikke jeg mye borti. Men over til noe annet , har dere ikke forsikring da? Innbo?! Reise?! Hvis ikke så er jo du like "dum" som han...ettersom dere har fellesøkonomi mener jeg , og du selv valgte en distré mann som far til barnet og livsledsager. Anonymkode: d7f1c...e3e
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2017 #19 Skrevet 14. oktober 2017 Vi har forsikringer av ulike slag, så får prøve dem. Takk for tips og råd! HI Anonymkode: d96bd...db6
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2017 #20 Skrevet 14. oktober 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vi har forsikringer av ulike slag, så får prøve dem. Takk for tips og råd! HI Anonymkode: d96bd...db6 Er dere bege medlem av LO. så har dere begge innboforsikring og 0.- i egenandel. Anonymkode: a130a...2ef
klg,2 boys now:) Skrevet 14. oktober 2017 #21 Skrevet 14. oktober 2017 Spesielt at han rygget helt til den ble knust😳skulle tro det kom en lyd i det han traff den.
Pobie Skrevet 14. oktober 2017 #22 Skrevet 14. oktober 2017 Synes det er rart å bli sååå sur for et uhell. Det var jo et uhell, han har sikkert dårlig samvittighet for det. Hvis jeg hadde tabbet meg ut og deretter ble hudflettet av mannen hadde det gått på forholdet løs. Man må tåle at den andre har uhell. Skjønner at det er surt da. Kanskje dere kan kjøpe en brukt versjon av samme vogna? Eller kanskje forsikringen dekker det?
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2017 #23 Skrevet 14. oktober 2017 1 time siden, Pobie skrev: Synes det er rart å bli sååå sur for et uhell. Det var jo et uhell, han har sikkert dårlig samvittighet for det. Hvis jeg hadde tabbet meg ut og deretter ble hudflettet av mannen hadde det gått på forholdet løs. Man må tåle at den andre har uhell. Skjønner at det er surt da. Kanskje dere kan kjøpe en brukt versjon av samme vogna? Eller kanskje forsikringen dekker det? Jeg tenker hun er så sur pga hun egentlig tenker: hva hvis babyen lå oppe i vogna da den ble påkjørt? Anonymkode: 0c475...fa2
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2017 #24 Skrevet 14. oktober 2017 14.000 kroner på en vogn.... jeg beklager, men det var det jeg hang meg opp i 😂 Det er ufattelig mye penger. Og man kan da få like gode vogner for myyye mindre. Anonymkode: 762a6...1f3
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2017 #25 Skrevet 14. oktober 2017 Hvilken vogn er d??? Anonymkode: eb690...d00
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå