Gå til innhold

Kan man bli overstimulert på den måten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tenkt "bare angst"; men kan det være overstimulering? Jeg var på Oslo City i går, fredags kveld, det var ufattelig mye folk der. Jeg var ikke redd, nervøs eller engstelig i det hele tatt. På innsiden var jeg helt rolig, jeg koste meg til og med fordi jeg hadde vært innom en butikk og fått tak i noe til hobbyen min. Mannen var også i godt humør og var innom en butikk.

Men jeg ble kvalm, svimmel, og følte meg bare elendig. Det verste var svimmelheten. Sånn blir jeg hver gang det er mye lyd/folk/inntrykk sammen, f. eks har jeg opplevd det samme på kino. Kan det være at jeg blir overstimulert? Eller kan man ha angst uten å være engstelig? 

Anonymkode: ad671...217

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan ha vært dehydrert å fått ett blodtrykksfall. Jeg får det ofte når jeg har glemt å drikke nok. Tviler på at det overstimulering. M3n drikk masse vann. Det kan hindre overstimulering 😀

Anonymkode: 4ad4c...f39

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du kan ha vært dehydrert å fått ett blodtrykksfall. Jeg får det ofte når jeg har glemt å drikke nok. Tviler på at det overstimulering. M3n drikk masse vann. Det kan hindre overstimulering 😀

Anonymkode: 4ad4c...f39

Jeg drakk vann :P ! 

Skrevet

Mener du at jeg, hver gang jeg er blant masse folk, lyder, lys etc, er dehydrert? Selv om jeg drikker vann hele dagen? Det var rart!

Er det noe i luften på kjøpesentere som tukler med salt-/væskebalansen i kroppen? :ler:

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Mener du at jeg, hver gang jeg er blant masse folk, lyder, lys etc, er dehydrert? Selv om jeg drikker vann hele dagen? Det var rart!

Er det noe i luften på kjøpesentere som tukler med salt-/væskebalansen i kroppen? :ler:

Jøss, for en måte å svare på :( Hvordan skulle hun vite at drikker vann hele dagen???

Anonymkode: 9fe4f...7ea

Skrevet

https://helsenorge.no/sykdom/hjerne-og-nerver/svimmelhet

Les om langvarig svimmelhet, eller google shopping mall dizziness, så finner du kanskje noe som kan forklare opplevelsene dine. 

Det var nesten så jeg ikke gadd å skrive inn, i og med at du tydeligvis ikke er veldig takknemlig for svar eller åpen for forslag...

Anonymkode: fe694...026

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jøss, for en måte å svare på :( Hvordan skulle hun vite at drikker vann hele dagen???

Hva har vann å gjøre med at man, hver gang (hele året, hele livet) reagerer på samme måte i lignende situasjoner? 
Det er det ingen som kan svare på! Merkelig ;)

Skrevet

Du er bare et ubrukelig menneske, og naturen vil helst at andre skal slippe å ha deg i nærheten av seg. Derav føler du deg elendig når du er steder der det befinner seg andre mennesker. 

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

https://helsenorge.no/sykdom/hjerne-og-nerver/svimmelhet

Les om langvarig svimmelhet, eller google shopping mall dizziness, så finner du kanskje noe som kan forklare opplevelsene dine. 

Det var nesten så jeg ikke gadd å skrive inn, i og med at du tydeligvis ikke er veldig takknemlig for svar eller åpen for forslag...

Jeg er åpen for forslag, ikke dumhet :)

Skrevet
Akkurat nå, Evablaum skrev:

Du er bare et ubrukelig menneske, og naturen vil helst at andre skal slippe å ha deg i nærheten av seg. Derav føler du deg elendig når du er steder der det befinner seg andre mennesker. 

Bryr meg ikke om hva nazister skriver ;)

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Bryr meg ikke om hva nazister skriver ;)

Ikke er du ubrukelig, kunnskapsløs er du også. Naturen har virkelig vendt deg ryggen. 

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er åpen for forslag, ikke dumhet :)

Les det hovedinnlegget du skrev. Står det der noe om at du drikker vann hele dagen? Folk som skriver her inne er ikke tankelesere. Dehydrering er ikke et dumt forslag, for det er mange som glemmer å drikke når de styrer rundt og shopper, man går med yttertøy og svetter kanskje litt. Les så de neste svarene dine, og se om du framstår som en som det er hyggelig å hjelpe eller komme med tips og råd til, eller om du faktisk fremstår som frekk, utakknemlig og ikke så reint lite ubehagelig. Håper du er en mer ydmyk og ålreit person i virkeligheten. Et tips til siden: Om du får svar du tenker at ikke stemmer eller ikke hjelper, si takk, og ingenting mer. Da kan det hende at du får råd og hjelp en annen gang også, og ikke en tråd full av innlegg som påpeker at du er ufordragelig i svarene dine.

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Les det hovedinnlegget du skrev. Står det der noe om at du drikker vann hele dagen? Folk som skriver her inne er ikke tankelesere. Dehydrering er ikke et dumt forslag, for det er mange som glemmer å drikke når de styrer rundt og shopper, man går med yttertøy og svetter kanskje litt. Les så de neste svarene dine, og se om du framstår som en som det er hyggelig å hjelpe eller komme med tips og råd til, eller om du faktisk fremstår som frekk, utakknemlig og ikke så reint lite ubehagelig. Håper du er en mer ydmyk og ålreit person i virkeligheten. Et tips til siden: Om du får svar du tenker at ikke stemmer eller ikke hjelper, si takk, og ingenting mer. Da kan det hende at du får råd og hjelp en annen gang også, og ikke en tråd full av innlegg som påpeker at du er ufordragelig i svarene dine.

Nei, men å skrive det på en krass og uhyggelig måte er ikke veien å gå. "Drikk masse vann. Det kan hindre overstimulering", i en hånlig tone etter å ha nektet for at det kan være overstimulering!

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, men å skrive det på en krass og uhyggelig måte er ikke veien å gå. "Drikk masse vann. Det kan hindre overstimulering", i en hånlig tone etter å ha nektet for at det kan være overstimulering!

Det var hverken krast,  uhyggelig eller hånlig skrevet.

Anonymkode: 44474...856

Skrevet
24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er ikke hun som svarer ekkelt i denne tråden. 

Anonymkode: 47d57...816

Skrevet

Det var ingenting galt med det svaret du fikk, men det svaret du ga henne derimot......det var krasst og hånlig.. Med sånne svar, så ødelegger du din egen tråd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...