Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2017 #1 Skrevet 13. oktober 2017 Har flere ganger lest her inne at i Desember kan du søke om litt ekstra penger hvis du har veldig lav inntekt ettersom det er en del ekstra kostnader i Desember.Er det noe eget skjema for det? Eller er det samme skjema som når du søker om sosialhjelp,også nevner du bare hva det gjelder? Jeg er alenemamma med ett barn å lever akkurat nå på tiltakspenger som er 7000 kr i måneden,å bare husleien her vi bor er på 8000 kr så det sier seg selv at vi kommer til å ha veldig lite penger i Desember,så tenkte å søke om litt ekstra penger den måneden. Anonymkode: 22a72...4f9
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2017 #2 Skrevet 13. oktober 2017 Søk om sosialpenger og bostøtte og Anonymkode: cf17d...336
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2017 #3 Skrevet 13. oktober 2017 Jeg får bostøtte men den er kun på 1000 kr. Takk for svar da skal jeg søke om sosialhjelp i god tid før jul Anonymkode: 22a72...4f9
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2017 #4 Skrevet 13. oktober 2017 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg får bostøtte men den er kun på 1000 kr. Takk for svar da skal jeg søke om sosialhjelp i god tid før jul Anonymkode: 22a72...4f9 Du kan og spør om litt hjelp hos hjelpeorganisasjoner, f.eks hjelp oss å hjelpe. Jeg regner med at de samler inn mat fra butikker i år og, som de gjorde til jul i fjor og til påske i år. Søk på hjelp oss i hjelpe i ditt fylke https://nb-no.facebook.com/hjelpe/ Anonymkode: cf17d...336
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2017 #5 Skrevet 13. oktober 2017 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du kan og spør om litt hjelp hos hjelpeorganisasjoner, f.eks hjelp oss å hjelpe. Jeg regner med at de samler inn mat fra butikker i år og, som de gjorde til jul i fjor og til påske i år. Søk på hjelp oss i hjelpe i ditt fylke https://nb-no.facebook.com/hjelpe/ Anonymkode: cf17d...336 De har dessverre ikke "hjelp oss å hjelpe" her vi bor,men satser på at vi får hjelp av NAV Anonymkode: 22a72...4f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå