sug lut Skrevet 14. oktober 2017 #26 Skrevet 14. oktober 2017 14 timer siden, Anonym bruker skrev: Tenker på Georgs magiske medisin. Ikke min favoritt, men det er kanskje fordi jeg ikke assosierer det med små barn. Hadde jeg kjent en liten gutt som het det, hadde jeg sikkert syntes det var fint. Men dere tenker å uttale det med norsk uttale? For med engelsk uttale blir det rart i Norge. Anonymkode: bf158...dba Hadde uttalen vært ment å være George hadde hun antakelig også skrevet George, vil jeg tro.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2017 #27 Skrevet 14. oktober 2017 Gregorius 👍 Anonymkode: 20318...2a1
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2017 #28 Skrevet 14. oktober 2017 Egentlig liker jeg ingen navn på G. Gorm, Gunnar, Geir, Greger, Georg. Det blir noe skikkelig gæmlis og stutt over det. Til og med jentenavn blir feil: Guri, Gunn, Gunnhild, Gunda, Gina. Næh. Not my cup of tea. Anonymkode: 7a609...f6c
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2017 #29 Skrevet 14. oktober 2017 Brannmann Sam har ødelagt det navnet i all evighet. Jesus, den ungen er forbi irriterende! Anonymkode: 25ed8...9fa
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2017 #30 Skrevet 14. oktober 2017 Takk for svar, alle sammen! Setter pris på alle meninger! Ser ut som det er litt blandede meninger, og selv om det selvfølgelig er opp til oss er det greit å høre hva andre synes. Vi tenker forresten å bruke norsk uttale. Anonymkode: d5c25...59c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå