Gå til innhold

Hva synes dere om The voice live nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lyden.. er som om noe mangler..? Eller er det bare nervøsiteten hos deltakerne? Thomas og Jeremaya gjorde det veldig best så langt mener jeg.

Anonymkode: 98deb...7a6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dårlig. Ikke de beste sangerne akkurat..

Anonymkode: 68921...308

Skrevet

Jeg er ikke imponert enda dessverre. Foreløpig er Thomas min favoritt 

Anonymkode: f01b7...e13

Skrevet

Jeg synes hun der backstage-reporteren er den mest underholdende i kveld. Spesiell dame!

Skrevet

Synes heller ikke det har vært spesielt bra i dag. Gleder meg til å høre Agnes - min favoritt! Olaves har også vært veldig bra før. 

Anonymkode: f6686...c9d

Skrevet

Den første sangen traff meg, husker ikke hva han sangeren heter

Anonymkode: 5c88a...f47

Skrevet

Sp ikke at det var et innlegg om dette før jeg laget et. Men ja kjedelig. Begynner jo å lure på om de hører noe annet enn vi gjør her hjemme? Rett og slett lyden? Men kjedelige sanger og syns jeg..

Anonymkode: 712d5...5b6

Skrevet

Skjønner ikke når dommerne er sååååå imponerte... :P Ser frem til Agnes skal synge jeg!!! Må være kjipt å være eneste som synger så sent i programmet...?

Skrevet

Jeg er mektig imponert over unge Andrea ! Hun har en virkelig soulfylt stemme. Litt surt inn i mellom i dag, men likevel ei dyktig jente :)

Anonymkode: e715d...acf

Skrevet
45 minutter siden, Marriet skrev:

Jeg synes hun der backstage-reporteren er den mest underholdende i kveld. Spesiell dame!

Haha, det har du helt rett i! Hun var jo virkelig på Olaves. Jeg ble nesten flau av å se på 😁

Anonymkode: f01b7...e13

Skrevet
36 minutter siden, MMP skrev:

Skjønner ikke når dommerne er sååååå imponerte... :P Ser frem til Agnes skal synge jeg!!! Må være kjipt å være eneste som synger så sent i programmet...?

Jeg synes nok det litt urettferdig å være den eneste som synger etterpå, når det er seerene som stemmer. Jeg vil tro mange allerede har stemt i pausen

Skrevet
40 minutter siden, MMP skrev:

Nå stengte de avstemmingen, det var ikke lange tiden på å stemme på henne  Det må da være fryktelig urettferdig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...